Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2008 11:02 - Нещо зловещо
Автор: vagro Категория: Други   
Прочетен: 2738 Коментари: 4 Гласове:
0



     Да не кажете после, че не съм ви предупредил!!!

 Нещо зловещо става тук. За мен си е пълен Армагедон, но сигурно съм пристрастен и силно преувеличавам ...

 

 ИЗЧЕЗНАХА ЖИВОТНИТЕ!!!!!

   Мамка му ... изобщо не се шегувам! Няма ги и това е!

 Най ми липсват катеричките. Понеже живея в огромен парк (паркиран съм там), точно на брега на „голямата” река и от четвърт век минавам през него, бях тотално свикнал с десетките катерички и катеричоци, скачащи над главата ми или минаващи ми път по алеите. Е, вече ги няма!!! Втори сезон:(((

 

 Няма ги и таралежите, кълвачите също. Дори прилепите, които ми тормозеха спането по време на размножителния си период, с пронизващите писъци ... и те не се появиха през това лято!?!?!?!?

 

 Наистина става нещо зловещо! А аз станах по-наблюдателен към проблема. Оказа се, че и лястовиците са се омели. До миналата пролет, използваха грапавата стена на блока ми, за стартова писта при първите уроци по летене на малките лястовиченца. Тогава бяха стотици. Тази пролет обаче ... една не видях!?!?!?!?!?

 

 Няма ги и двете двойки красиви авлиги, които гнездяха на метри от източната ми тераса. Синигер видях само веднъж през 2008-ма и то оня ден. Беше кацнал върху външното тяло на климатика и нещо го оглеждаше подозрително.

 

 После започнах разследване. На градския площад, пред едно бивше кино, има огромни дървета, които от десетилетия са общежитие на ято черни гарвани – „вълча порода”. В резултат на пребиваването им там, отдолу постоянно си беше минирано от „ако”-та. Е, този сезон на същото място е почти чисто!?!?!?!?!?!?

 

 Поговорих си с мои познати, заклети риболовци. Уловът им през 2008-ма е почти НУЛЕВ и се свежда най-много до няколко мутирали микроскопични попчета:((( Питах и ловците. И там нищо! Единствено периодични стрелби по някой измършавял чакал или преплитаща крака от глад лисица. Ятата диви патици около и в Дунав, не съм ги мяркал от години:(((

 

 Гледам, че напоследък гугутки и врабчета дори все по-рядко се мотаят наоколо. Точно вчера си говорих с един колега, че не сме виждали от години, от онези големите черни бръмбари със щипките, които пълнеха хербариите в миналото.

 

   Не знам какво се случва, но определено не е на добре. Казах ви ... нещо зловещо!!!

 

 Умувам върху няколко версии:

   *1. Освирепелите от глад и мизерия човеци, са избили и изяли почти цялата фауна:(((

   *2. Иде края на Родината и животните мигрират, след като не им допада нашенския вариант на „европейски съюз”:(((

   *3. Планетата загива с бесни темпове, но много хора нямат интерес да го признаят:(((

   *4. Културен колапс: На Енимълите им е писнало от простотия, чалга и малоумие ... и са се качили на междугалактическия Ноев ковчег в директен полет за Марс:(((

 

     Ако е вярна версията, че при Глобалното Затопляне, животинските видове мигрират на север, то това значи, че единствената ни надежда остава в Електроразпределението (Енергото). Защото както знаем, Глобалното Затопляне е Враг Номер 1 на чез-мез-клез и т.н. Отсега си представям скорошните заглавия на вестниците „ЧЕЗ спира Глобалното Затопляне с единствената цел да върне животните по родните им места, а не за да прибира повече пари за ток от абонатите си” .....

 

 Абе, нещо зловещо!

image




Гласувай:
0



1. анонимен - Само самодоволните глупаци не си ...
16.10.2008 12:46
Само самодоволните глупаци не си дават сметка за No.3*.
За No.2* отдавна подозирах..всъщност надявам се да са се изнесли на някой по-хубаво място...в тази чалга държава хората отдавна не са човеци...
цитирай
2. анонимен - petroff
16.10.2008 15:13
Най истински са версиите - 2 и 4 ,да знайш от мен... Има и още една до теб е старите 13 стола, забрави ли ?????
цитирай
3. miralyub - Стига бе, не всичко е така апокал...
16.10.2008 19:02
Стига бе, не всичко е така апокалиптично:)))))))...лятото имаше бълхи!
цитирай
4. estrella - Ако загиваха
18.10.2008 14:53
щеше да има трупове, както по бреговете на океана се нареждат китовете, избрали смъртта (по неясни все още причини).
Миграцията към по-добро място за живеене е нормална за всеки организъм.
апокалиптичния ти тон не помага. Основния проблем са вълните на мобилните телефони, и пчелите умират от тях. Ама само с писане по блоговете не става. Изказаното мнение не е предприето действие, а само говорене.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4788071
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930