Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2006 11:52 - VaGro Project: Ще подаря албума си на всички политици, без Абрашев!!!
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2805 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
VaGro Project е поет, изпълнител и диджей от Видин. Сега е актьор в кукления театър. Има направени досега два самостоятелни албума, както и много стихове и размишления за това което се случва у нас. Винаги е истински и не позира. Реагира веднага на всичко, което не му харесва. Това досега му е коствало десетина  зъба...избити за да бъде уплашен и да мълчи.

Сегашният му албум е по-истински от всякога, текстовете са истински концентрат на всичко, което ни заобикаля. Музиката е семплирана и приятна за слушане.
Албумът “2007-ма … Голямата Депресия” може да се изтегли от линка:
http://store3.data.bg/alexxela/VaGro%20Project%202006/

VaGro Project:
“Ще подаря албума си на всички политици, без Абрашев!!!”

- Преди няколко години ти изкъртиха, струва ми се 8 зъба за да млъкнеш. Ти обаче сега дори започна да пееш. За какво?

- Не са 8, а 12 … махнаха още 4, за да съм по-привлекателен и наистина успяха, сега съм просто неустоим … девойките припадат масово по улиците! А иначе си пея за същото, за което и в първите 2 албума! Знаеш ли, тези парчета са готови от 3-4 години, но все не събирах смелост да ги запиша, но наскоро се убедих, че звучат по-актуално отвсякога в момента!
- Текстовете на песните са изцяло твои. На пръв поглед са злобни, а според мен- изстрадани. Така ли е?
- Текстовете винаги са си изцяло мои! Това е музикална стихосбирка (аз така и викам) … и след като в тази тотално сбъркана Държава (с извинение) никой не ти дава шанс за изява … Интернет е шанса да се “покажеш” поне малко от блатото! Стиховете не са злобни, а Реални, това е около нас … колкото и на някои хора да не им се иска да го видят!
- Смяташ ли, че някой ще разбере твоите послания, след като апатията има толкова високи стойности?
- Оооо, останали са Хора, които съм сигурен, че ще ги разберат! Не всеки тук е Чалга, Педерастия и Дрога! Всъщност албумът “2007-ма … Голямата Депресия” засяга основно 2 теми: Чалганизирането на България (Чалгария) и малоумието на 90% от жените по тези географски ширини!
- Какво е Армагедон за тебе?
- Знам ли? Име на филм с Брус Уилис май беше! А конкретно за тук … това сред което живея от 15-тина години и което ме очаква в близките още толкова! Лично мнение, но все пак си мисля, че не е останал и 1% шанс вече за измъкване! Сори!!!
- Албумът ти може да се слуша свободно в мрежата. Това не е правено май досега в БГ. Как ти хрумна тази идея?
- Абе и аз си мислех, че не е правено, но един приятел ме светна, че поне 20 БГ- албума има вече ... от които и известни имена... “Паникън Уайаскър”, “Бейбифейс Клан”, “ПИФ” …  неотдавна, “Блуба Лу”....Просто няма кой да ги издаде – а и няма смисъл! Но те поне са се набутали при “кожодерите” с разходи за студио, а моя Протест към системата се изразява в това, че не съм вложил в Проекта и 50 стотинки! Всичко е домашно производство, като култовата ни Туршия и Компотите!
- Музиката чия е?
- Музиката е семплирана откъде ли не! Никой вече не измисля нищо сам, а и аз не съм музикант! Всичко се взаимства отнякъде! Славчо Учиндолски няма едно авторско парче (като музика) всичко е откраднато едно към едно от разни турци, гърци, сърби и Патагонци! Ами БГ Раперите? Семплират като мен и издават ли издават! Това се прави в цял свят! Аз съм взимал предимно китарни семпли и малко ретро-пиано. Е, има и скречове тук-там, все пак през 1991-ва издадох първия Рап-албум в България, колкото и да не е приятно на някой псевдо-звезди!
- Какво те предизвика за този албум?
- Ако трябва да съм честен – предизвика ме Некадърността на Дичо в шоуто “ВИП Брадър”! Това е най-фалшивия певец който съм слушал! Знае си 3-4 песни и ги пее катастрофално! Та, той ми вдигна самочувствието и се реших да реализирам “замразен” проект! Явно трябва да съм му адски благодарен!!!
- Искаш ли да промениш нещо в сферата, в която работиш?
- Искам, но е Невъзможно! От 1981-ва се занимавам с неща в сферата на шоу-бизнеса (с извинение)! От 10 години Системата не допуска нови Тела, може би за малко само и ги плюе обратно! Театралната Гилдия (пак с извинение) не ти дава никакъв шанс! Електронните медии лансират в ефир все едни и същи хора! За “връзките” не ми се говори, тази тема е стара и вечна! Пълно Блато е! А Простотия е кодова дума! Абе, Армагедон на ента степен и тук!
- Без какво не можеш?
- Не мога без майка ми!
- Кой е най-важният урок за теб?
- Уф, не си взимам уроци и даже се гордея с това! Аз съм “последният оцелял романтик” … ако си взимам уроци, означава да правя компромиси, а тогава по добре да ме няма!
- На кои политици ще подариш албума си?
- Знам че, ще прозвучи абсурдно на много хора, но има само един политик (бивш) за уважение от моя страна. И това е господин Абрашев! Не се смейте! Това е единствения човек, който в последните 15 години направи нещо материално за мен, увеличавайки ми заплатата с 50%…Той и никой Друг! А след като албумът ми е Протест срещу системата, значи бих го подарил на абсолютно всички останали без Абрашев! Това е!
- И накрая: нае  ли си бодигард?
- Не! Ама тренирам да Убивам с Поглед! Засега напредвам бавно, но ако успея, няма да смогват да извозват труповете по улиците!
Интервюто взе
Румен Лозанов (С)



Тагове:   Project,   Абрашев,


Гласувай:
1



1. анонимен - hehahaha
15.05.2006 13:58
no comment!
цитирай
2. анонимен - ajde oshte
27.07.2006 11:35
fenovete 4akame neshto novo :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4788265
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930