Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2007 19:24 - BABY, BABY, I DON’T WANNA CRY
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 664 Коментари: 0 Гласове:
1



    Още една версия на български, върху хит на сръбската рок-група "Рибля Чорба". Този текст отпреди 23 години, както и всички останали, вече са при легендарния Бора Джорджевич ... а ако дори и един ред от тях влезе в песните, които ще запишат на наш език ... определено ще съм един от най-щастливите хора по тези географски ширини:)))

BABY, BABY, I DON’T WANNA CRY

(Riblja Corba - Baby, Baby, I Don"t Wanna Cry)

 

Когато той те отне, беше 13-ти март.

Денят ще остане за мен, Forever In My Heart!

 

Моята стая остана празна, аз седях във пустия хол.

На стената играеха сенки, Like Shadows On The Wall!

 

Мразех те целия ден, исках те във съня.

Мислех си никога вече, I Can"t Stop Loving You!

 

Исках да остана хладен и да издържа до край.

Никога не ще заплача, О, Baby, Baby, I Don"t Wanna Cry!

 

Версия: Васко Громков – 1984

*   *   *
Оригинал:

 

Baby, baby I don’t wanna cry

 

Kada si otisla s njim

bio je 13 mart

taj dan ce ostati

forever in my heart

 

Moja soba je bila prazna

i ja sam uzalud skrivao bol

a po zidu su igrale senke

like shadows on the wall

 

Mrzeo sam te danju

a zeleo te u snu

znao sam da nikad vise

I can’t stop loving you

 

Hteo sam da budem hrabar

muski da podnesem kraj

ne ja necu plakati

baby, baby I don’t wanna cry



Тагове:   baby,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4795150
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930