Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2007 21:40 - СКЪПА, НЕ СТАВАЙ ПЕДАЛ
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 765 Коментари: 0 Гласове:
0



   Още един мой превод върху хит на групата "Рибля Чорба" от далечната 1984-та година:)))

СКЪПА, НЕ СТАВАЙ ПЕДАЛ (Riblja Corba - Draga, Ne Budi Peder)   Взимаш сапуна, четката за зъби, кърпа, крем и облекло, влизаш във хола, нещо пак се губи, но не знаеш ти какво.   В кухнята чувам как обръщаш шкафа, търсиш нещо ти, после премятам през глава чаршафа, но не защото ми се спи.   *** Ууу! Скъпа, не ставай Педал! Скъпа, не ставай Педал! Ако все още има Спасение, тук остани на Заточение!   С ключ в ръка, тръгваш към вратата, нещо не върви, аз извиквам, скачам от кревата, хвърляш се към мене ти.   Взимаш сапуна, четката за зъби, кърпа, крем и облекло, влизаш във хола, нещо пак се губи, но не знаеш ти какво.   Версия: Васко Громков – 1984

*   *   *
Оригинал:

Draga, ne budi peder Uzimas svoju cetkicu za zube
pomadu i kaladont,
odlazis u sobu,
ja sam u kujni, predsoblje je front Cujem kako tamo otvaras ormane
kupis svoje prnje
tesim se da sve to
nije tako crno
a ne moze biti crnje Draga, ne budi peder
o draga, ne budi peder
ako jos ima
sta da se spasava
nemoj da ides, ne budi sasava Polazis ka vratima,
kljuc ti je u ruci
neodlucan hod, drzim ti palceve
i navijam za tebe
spustas torbu na pod Uzimas svoju cetkicu za zube
pomadu i kaladont
odlazis u sobu,
ja sam u kujni, predsoblje je front



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4788268
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930