Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2008 12:20 - Някакъв Саркози ... много ме тормози
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1417 Коментари: 3 Гласове:
0



  Ама, значи ... като си нарочат някого за „Идол” нашенските медии (с извинение) и могат да те вкарат в психиатрична клиника. От месеци насам ме „малтретират” с някакъв невзрачен френски чичко. Хайде, докато си беше само „главнокомандващ” – ОК! ... аз тези колони за президентите и без това не ги чета. Ама от месец и нещо насам, стана АД :(((

 Саркози това, Саркози онова! Телевизии, преса, Интернет, модни дефилета, консервни кутии ... буквално навсякъде този Никола:

   „Саркози се развежда!”

   „Саркози се навежда!”

   „Саркози за жени се оглежда!”

   „Саркози гледа Бруни с надежда!” ....

 Има го навсякъде! Дейвид Бекъм е История!

 И от какъв зор е цялата тази Истерия? Че някакъв дребен чичко се разгонил пред пенсия и държал за ръчица някаква многоразвеждаща се БИВША хубавица! Както казваше един мой познат: „Голяма Работа! „Таковали” сме подобни!” ... Ами, отвратително е! Все едно Георги Първанов да се „загаджи” с Ан Джи :((((( Аз от подобен президент респект никога няма да имам!

   Но Водопада не спира: Саркози и Карла Бруни днес пили шампанско!?!?!?! Браво! Аз пих сок от грейпфрут с една моя колежка ... и сега к’во??? Хайде, пишете го! Вчера сина на Саркози слушал рап! Аууууууу, Велико! Аз слушах The Doors! Хайде, пишете го дееееееееееее!

 На Саркози му е през ... „на Карла Бруни сутиена”, че пишете само за него, точно тук в тази Държава (с извинение). А самата Карла би се „хванала” с него на „кукуво лято”, ако не беше Президент ... айде, моля ви се! Обаче НЕ! Ние създаваме „Идоли”, понеже сме велики журналисти и по цял ден се чудим с какви глупости да си напълним страниците :(((((

 Ами, възмутен съм!

 Ето излях си Гнева!

 Който иска да ме плюе ... така или иначе не пускам цинични и зли анонимни коментари ... Лек Ден!

image



Тагове:   Много,   МЕ,   Саркози,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - скучен е..
09.01.2008 12:27
с тази скучна негова история.
цитирай
2. анонимен - Не може да му се отрече, че е мъжкар и
09.01.2008 12:44
действа не като мижитурка...харесали се, ще си взимат..ами, да им е честито! И по-ми се чете за него, отколкото за други негови колеги из Европата и у нас...
цитирай
3. bizcocho - :)
09.01.2008 13:27
ami za momenta mai e aktualen vav dosta medii ne samo v bg :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4796547
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930