Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2008 10:55 - Шибано ... в две части
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1716 Коментари: 3 Гласове:
0



Част Първа: Шибани македонци

 

     Шибани, шибани, шибани македонци! Искам моментално да ми бъдат върнати 100-те лева, които пръснах да гледам на живо White Snake и Def Leppard!

 

 Шибани, малоумни, проклети македонци ... 4 часа сте ми търсили „бомби” в камионите на музикантите. К’ви бомби бе, задръстеняци? Това е рок-музика ... не е някоя полюция за войводи, комити и тепане :(((

 

 Шибани македонци! Заради вас чаках 2 часа да ме пуснат на стадион „Академик” и още 4 часа да започне концерта, обявен за 19 часа и стартирал в 23 без 10 !?!?!?!

 

 Шибани македонци, аз заради този концерт бях станал в 5 сутринта и пропътувах 250 + 250 километра!

 

 Шибани македонци, заради вас саудчека беше на слушалки и звука бе почти пълна катастрофа. Ако не бяха мониторите да показват, че пее (силно казано, де) истинския Дейвид Ковърдейл, можеше като нищо да мине и за MC Hammer :(((

 

 Шибани македонци, проклети да сте! Защото в момента в който концерта трябваше да е свършил, заваля ледения радиоактивен дъжд с пронизващ вятър ... а Live-а беше едва на третото парче!

 

 Шибани македонци, заради вас изпуснах Def Leppard, при положение, че към 80% бях дошъл именно заради тях! Един час след полунощ, мокър до кости и вкочанен се предадох, още докато на Рик Алън му строяха подиум за барабаните, че при оня порой можеше да се удави на сцената. Все пак човека е само с една ръка .....

 

 Шибани македонци, толкова съм бесен, че настоявам незабавно Володя Стоянов да бъде остриган нула номер, а Николина Чакърдъкова да бъде командирована в Каварна и там три денонощия да седи окована в метални вериги пред сцената, само по фланелка на Slayer!

 

 

   Част Втора: Шибан Фънки

 

     Шибан Фънки, при такива условия концерт се отлага! Не ми пука на мен и на още 30 000 за шибаните ти неустойки. Ако ти беше поне грам през ... шкембето за рок-феновете, трябваше да пуснеш Leppard без пари на „Батенберг” на следващия ден. Поне аз така бих направил. Ама аз съм едва 78 кила !?!?!?!?!?

 

 Шибан Фънки, ами ако пукна сега от двойна бронхопневмония? Ще пратиш ли поне едно „магарешко тръне” на гроба ми, като компенсация за кинтите, които буквално ти подарих?

 

 Шибан Фънки, заради тебе никога повече няма да стъпя на концерт с билети! Ще чакам някой кмет-пич (като ловешкия), да ми даде зрелища без хляб ... и това е.

 Цонко ти да мълчиш! Наказан си! Влизай в мазето!

 

 Шибан Фънки, добре, че беше Тома да те отсрами, проклетнико! За половин час „айдъла” изпраска желязна плей-листа и омилостиви 30 000 души да не те разфасоват. Дано да си му дал поне 30 лева на момчето, скръндза такава!

 

 Шибан Фънки, защо не ме пускаш с чадър на онази поляна обрасла с глухарчета, наречена стадион „Академик”? А позволяваш на разни луди лелки да внасят по цели торби гигантски краставици и да хрупат като зайци по време на дъждовен рок-концерт!

 

   *     *     *

 

     В това писание употребих 19 пъти думата Шибан (опппп – 20 пъти вече)!

 Моля да бъда извинен! Самонаказах се съвестно с 20 леки шамара ... по дупето на една позната .....

 

 И все пак Рока е жив!

image



Тагове:   части,


Гласувай:
0



1. анонимен - exmusic
07.07.2008 11:10
Ами така е Васе, някой печели пачка, други вземат хапчетата.... така е устроен промоутърския бизнес в България.... скръб от всякъде. Куцо кьорово съкато, концерти тръгнало да организира :(
цитирай
2. анонимен - Liona
07.07.2008 15:24
Еее, само краставици ли, никой ли не носеше поне и домати и сиренце да си направите по една шопска поне... :) Знам, знам, не е смешно, трагично е, като преобладаващата част от подобните мероприятия у нас, все ще има някой с нещо да се издъни и да окъка метеното...
цитирай
3. gamina - ох
16.07.2008 21:49
Тежко е било значи :( Яд ме е мен за Leppard, но нямаше как. Малко преди влака ни да потегли за Варна започна да се сипе дъжда и точно го мислехме какво ли е положението на Академик...

И дам - шибан Фънки...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4792567
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930