Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2009 10:54 - За всичко са виновни ментетата
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2605 Коментари: 9 Гласове:
0



    Отминалите празници за първи път събраха цялата ми рода от 10-12 години насам. Всичко потръгна като в празнична новогодишна приказка за семейните ценности, прошките и дебелите мазни свински пържоли. Всъщност от години цялата ми фамилия е съставена от дузина „емигранти”, пеленговали се в „Клондайка на благоденствието”, наречен София. Изпонадойдоха си и като се почна една веселба и радост ... мани-мани!

 

   Моята роля в такива епизоди е много отговорна. Като единствен пълен трезвеник в „най-здравата клетка на обществото”, не близвал никога през живота си алкохол (дори и бира), аз съм едновременно умиротворител, документалист и „добрия пример” в подобен род празнични безумия.

 

 Та, както споменах в навечерието на 2009-та всичко тръгна идеално. Приготви се храна, като за целия „Варшавски договор” (простете ми за носталгията), накупи се проверен марков алкохол и се пуснаха три телевизора само с руска и сръбска телевизия. Да ме прощават „патриотите”, ама българската отдавна съм я забранил на роднодомна територия!

 

 Първите 24 часа преминаха в идилична обстановка стил „ранните Гераци”. Родата поркаше скъпо шотландско уиски и по някоя бутилка водка „СмирноФ” (каквото и да означава това). Имаше и френско вино, имаше и задължителното шампанско с мехурчета ... цареше мир и сговор от най-маркова класа. Дори всички пушачи си пафкаха безропотно на студената тераса (пак по мое нареждане). Абе, мила новогодишна семейна фотография!

 

 Вторите 24 часа не бяха по-различни. В тях се наблегна на спането от по 12-14 часа. В това време аз смело трепех „върколаци” в Интернет, още от 6 часа заранта на пълно спокойствие.

 

 Тревожните симптоми в обстановката се появиха в края на втория ден, когато се оказа, че в кварталния магазин е останала една единствена бутилка водка „СмирноФ” (пак този). След като и тя беше изпразнена, явно злия дух на чичо СмирноФ се подаде от шишето и работата загрубя. Фамилията прикована от поледицата и празничната пустош, посегна към гаражните алкохолни ментета и само за няколко часа ни връхлетя Урагана „Ментина”:(((

 

 Започна се с повишаване на тон, напълно ненужните и безсмислени спорове от рода „защо едната ми сармичка е по-студена от другата”, блъскането на врати, ритането по врати, полуизкъртването на врати и чак до истеричните крясъци. Нервите се „давеха” в нови и нови ментета. Идиличните молекули отидоха на остров Тамукту, експлодирайки в опиянените мозъци, като „пиратки”. Фитилът се самозапали и стартира семейносговорната катастрофа. Когато тя достигна до към 5-та степен по скалата на спиртомера, реших да се намеся ...

 

 И си го получих:((( Насмуканите „враждуващи лагери” на момента съзряха в мен ОТВ (Общия Трезвен Враг) и ме атакуваха с крясъци и закани. От Помирител станах Жертва за някакви си 1-2 минути. Бях обвинен във всички световни злини и се самозаточих в последния безалкохолен изолатор (стая с южно изложение) ... само на минерална вода и Интернет.

 

 На четвъртия ден (разбирай: преди малко) махмурлясалата роднинска орда се изнесе в зловещо мълчание по посока „столична” (да не се бърка с водка „Сталичная”). Тръгвам да оправям пораженията в баня, тоалетна, кухня и т.н. Питам се, като в онази стара реклама „Къде сбъркахме?” ... и си отговарям „Как къде? В ментетата!” :(((


image



Тагове:   Ментетата,


Гласувай:
0



1. miralyub - Виждаш ли - да си трезвеник по п...
03.01.2009 10:59

Виждаш ли - да си трезвеник по празниците е противопоказно:)))))))))))))))))))
цитирай
2. vagro - :(
03.01.2009 11:01
Оф, Красе ... мъка-мъка:(
цитирай
3. rummi - доста си, как да ти кажа,
03.01.2009 11:31
деликатен към хората и строг към ментетата. поне в този постинг. Честита Нова 2009!
цитирай
4. zezo - Ето за това не изтрезнявам вече ч...
03.01.2009 12:12
Ето за това не изтрезнявам вече четвърти ден. По Коледа аз бях в ролята на гостенина на родата в Тетевен. Бррр, сега съм се подложил на пречистване на духа с големи количества вино и Fat Boy Slim :)))
Честита Нова Година :)
цитирай
5. vagro - rummi
03.01.2009 12:26
Честита и на тебе, Руми!
Здраве, щастие и късмет:)
цитирай
6. krotalka - Алкохола и електричеството не прощават на никой!
03.01.2009 12:27
Все пак си запазил чувството си за хумор!

До следващия "родов събор"...
цитирай
7. vagro - zezo
03.01.2009 12:53
Да си жив и здрав!
И все по-трезвен през 2009-та:)
цитирай
8. vagro - krotalka
03.01.2009 12:55
Предполагам, че следващия ще е след 15-тина години или за някое погребение:(((
Семействата вече не са това което са ... като совите де:)
цитирай
9. krotalka - Колко си прав!
03.01.2009 13:13
Даже и на големи празници, не успяваме да се съберем всички...Разпръснати сме по-целия свят.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4792377
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930