Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2009 13:12 - 5-те дивотии, които ме вбесяваха през февруари
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4030 Коментари: 12 Гласове:
0



   „Губя контрол”

   Направо ми избушиха мозъка с този гей-поп в стил блудкав евро-денс от 1993-та! Едно от най-малоумните БГ парчета правени някога. На 80% е откраднато от поне дузина еднодневки. Миро „Клизмата” се лашка като шамандура из музикалните стилове от години, ама в „Пайнер” си намери мястото. Там да си седи и ако ще да не пее повече, цена няма да има :(((

 

 

   Мустакати бабички правят баница и врещят, като кози

 Е няма такава гнус просто! Настръхвам от ужас, като я засека на ТВ-то тази сатанинска реклама. Едно, че възхвалявания ни „фолклор” си е жив тритактов кючек, от времето на башибозуците още и друго, че тези бабички ПЛАШАТ!!!

 Аз такава баница, не вкусвам! Категорично!

 

 

   LOST

 Един от любимите ми сериали в своя 5-ти сезон, окончателно беше съсипан на 200%. То бива да изкукуригаш, ама оня ми ти Остров вече лети във времето на всеки 15 минути и си мени местоположението. Онзи „лошия Бен” слиза в едно мазе, върти една зъбчатка и Острова подскача, като жаба из океана. Отделно на него живеят вече около 3-4 милиона души.

 Айде, стига! Издържах до 4-тия епизод! LOST-ихте ме Завинаги!!! :(((

 

 

  БГ Евровизия

 Около цялата офанзива срещу „Човекът-Гъз”, никой като че ли не обърна внимание на факта, че всички останали песни на БГ Евровизията са пълен Шит! То бива импотентно музикално поколение, ама пък нашето е извратено вече. Поли-то пее хубаво, ама краде на поразия, Графа е същия некадърник, като Аврамов (ако не и по-голям), а Марияна Попова не ми е ясна, ама хич!?!?!?!?

 Ми, като не става с тези бездърници, вкарайте Васко Найденов, Орлин Горанов или дори „Щурците”!

 

 

  Славчо оздравя :(((

 През февруари точно народа си отдъхна от учиндолския тулуп и той взе че пак се натресе на екран. Иво Сиромахов е около 5 000 пъти по-добър, по-умен, по-интелигентен, по-забавен ... и може да импровизира без Аутокю. Обаче НЕ ... изкукуригалия Славчо не си е свършил явно още Мисията, да осакати духовно поне още 2-3 поколения българчета!

 Тези в БиТиВи не ми е ясно ... СЛЕПИ ЛИ СА?


image



Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



1. krotalka - Щастлива съм,
04.03.2009 13:21
че не гледам българска телевизия!
цитирай
2. gothic - Да, ама с изключение на бабите и Лост ...
04.03.2009 13:24
Да, ама с изключение на бабите и Лост (мързи ме да минавам на латиница), останалите два субекта и един обект са ТОТАЛНИ любимци на целокупния ТЕЛЕзрител, уви...:(((
цитирай
3. stix - „Губя контрол” клипчето е о...
04.03.2009 13:25
„Губя контрол”

клипчето е отвратително бездарно.
явно някой си пада по сините Мирови очета и акцентира върху всеки негов нарцистичен поглед...

"Мустакати бабички правят баница и врещят, като кози"
циврещите им песни съвсем не стават за реклама..
не предизвикват положителни емоции, каквато тр да е целта на всяка реклама...

"БГ Евровизия"
протежетата в БГ убиват всяко изкуство...
и т.н.
цитирай
4. gothic - http://www. youtube. com/watc...
04.03.2009 13:42
http://www.youtube.com/watch?v=jN41MDONgOA

Специален поздрав за тебе, друже! Една банда, която връща духа на осемдесетте с певица, в която се е преродила младата Блонди...
цитирай
5. vagro - 10x ... Gothic
04.03.2009 13:57
Убийствено парче и видео!
А за фризурата на Мая, нямам думи просто!
Много ти благодаря, Готик!
Аз също много харесвам The Sounds:))) Имам и двата им албума! Чакам и третия след 2-3 месеца!
Абе, класа ... шведска при това :)))
цитирай
6. gothic - Здраво! Предполагам знаеш и пар...
04.03.2009 14:06
Здраво! Предполагам знаеш и парчето от Snakes on the Plane, където мацката си партнира с още трима надъхани младоци...КЪРТИ!!!
цитирай
7. анонимен - Chopin
04.03.2009 16:02
Само за фолклора не съм съгласен, доста преди башибозуците да дойдат си е било така(горе-долу)
Иначе за другото си абсолютно прав :(
цитирай
8. miralyub - номинациите са супер! аз баници ...
04.03.2009 22:56
номинациите са супер!
аз баници не ям- особен опък сукани и извивани кат онародна песен:))))
музиката не я разбирам хич.
а за ЛОСТ и аз се отегчих отдавна- язък за сносния филм някога :(((((.
цитирай
9. анонимен - Парчето от "Snakes on a Pla...
05.03.2009 02:35
Парчето от "Snakes on a Plane" е на Cobra Starship
http://www.youtube.com/watch?v=_2e_pwdk8eQ
цитирай
10. soho - :)))
11.03.2009 16:49
Отново се оказа, че мислим еднакво :))
цитирай
11. bradata87 - 1. Мирчо трябва да се продава - върху ...
15.03.2009 20:08
1. Мирчо трябва да се продава - върху какво да акцентират освен върху сини очички и лигав текст, иначе евроденса си беше приятна музика...
2. Българския фолклор си е много много отдавна в този вид и това му е красивото, това че ти виждаш в него чалгата и индийски,турски и прочие ритми.... - е ние сме събрани от 50 народа един - и да му се невиди и това е хубаво
3. Загубените загубиха ме като аудитория още в началото на 3ти сезон - американците почнаха съвсем да откачат
4. БГ Евровизия - кой гледа това изобщо?! Било за млади изпълнители - поканете ги тези, които се опитват сами да правят нещо качествено, а не вашите роднини
5. За славчо няма да се разберем - от сиромахов водещ на такова шоу просто НЕ СТАВА, колкото и интелигентен и умен да е. Когато вече го правиш само като задължение, без на моменти да показваш че влагаш и себе си в това което правиш...
цитирай
12. анонимен - kakto vinagi Vagro e prav i na nivo :) ...
25.03.2009 17:48
kakto vinagi Vagro e prav i na nivo :) samo tezi 5 sabitiq li te e izdrazniha? :) 4u li si pozdrava vav vidinskoto predavane na "polet nad no6ta" pozdravi, man!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4788231
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930