Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2009 09:32 - Един опасен ден
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1945 Коментари: 5 Гласове:
0



   Неделя е! И то почивна неделя! Прецаках ли ви, а? Тази година сте АУТ!

 Няма цветя, няма подаръци ... заключил съм се, като в трезор, пуснал съм и блиндираните щори ... и няма да ви се дам този път.

 

 Десетки години ми малтретирахте сърчицето и го надупчихте като швейцарско сирене с огромни тунели. Стискахте ме, като лимон, разкатавахте ми мозъчните клетки, хапехте, като разгонени вампири и ми рециклирахте безценната енергия. Мачкахте, като валяци честната ми душица и накрая ме ритахте, докато агонизирах .....

 

 Ама, съм много злопаметен, да знаете! И този път няма да мине номера. Покрил съм се. Преди се минавах, но това вече е друга ера. Купувах даже от бавноувяхващите екзотични цветенца, да им се радвате по 6 месеца. Спонсорирах разни луди карамфилопроизводители-мародери, решили точно на 8-мия ден от март и на 15-тия от септември да стават мултимилионери.

 

 Познати и приятели все една строфа си знаеха после: „Такъв ти бил късмета, не попадаш на подходящи!”. Айде, стига де! Не е в това въпроса. Въпросът е в обидната липса на Логика! Дори на едно логическо микронче.

 

 Колекцията ми по темата е пребогата. Знам я наизуст и ще я помня вечно. То може ли да се забрави, например онази палава блондинка, която на първа среща въодушевено ми сподели: „Толкова съм влюбена, че съм сигурна, че в първата една година от връзката ни, няма да ти изневеря!” ... Ха, сега де? Говорехме за женска логика! Ами, онази, дето си събра багажа без причина точно навръх рождения ми ден, за да съм го „понесъл по-леко”!?!?!?!? Логика, а? Или друга, която повтаряше през сълзи: „Моля те, влез в мен (автоцензура), защото приятелят ми ме чака и сигурно много страда. Мъчно ми е за него, влез в мен (автоцензура), действа ми успокояващо!”. Отново брилянтна логика, но стига толкова примери от една безумна колекция. Отплеснах се!

 

 Връщам се на празника фалшив. Ето как е описан във Wikipedia:

 

   *****В България Осми март първоначално се отбелязва с беседи в тесен кръг на социалисти през 1911, през 1915 е първото публично честване. Като общобългарски празник Осми март започва да се празнува след 9 септември 1944. Отначало по предприятия, заводи, учреждения се правят събрания, на които се отчита приносът на жените в производството, културата, науката и обществения живот. След 1960 г. честването взема особено широки размери и става любим празник на жените от всички възрасти, особено в държавните учреждения. Даже празника получава неофициалното наименование „ден на колежката“.

 

Денят е официален празник в Армения, Русия, Азърбайджан, Беларус, Казахстан, Киргизстан, Македония, Молдова, Монголия, Таджикистан, Украйна, Узбекистан и Виетнам и се отбелязва от мъжете като подаряват цветя на жените около тях - майки, съпруги, приятелки, колежки.*****

 

   И какво излиза? Тачим го, като луди този ден Ние, екс-съветския съюз и „опасните” виетнамци. Останалият свят явно изобщо не си почита нежната (неоплешивяваща) част от населението, влачеща прашки, силикони и високи токчета.

 

 Малко по-деликатен е осмомартенския проблем с роднините от женски пол. Грехота е да се пренебрегват, като лудите перхидролени (и не само) хахавели. В процес на колебание съм как да ги зарадвам НЕфалшиво. Бабите се изключват, защото са с изтекъл срок на годност, а си имат и „бабин ден”. Малките момиченца, също се елиминират, имат си Първи Юни. Остават съпругите, майките и евентуално лелите.

 

 За тях какво? Цветята в случая са финансови луксове за камикадзета- самоубийци на месечни заплати. Но ако традицията повелява на този ден да се връчва прясна флора ... тогава една маруля и връзка репички ще свършат далеч по-полезна работа. Пестят пари (в случая), пълни са с витамини и нямат време да се сбръчкат и изсъхнат. Явно това ще е ... или кутия бонбони (за по-вталените).

 

 Осмомартенската почивна неделя те спасява и от лицемерните „честитки” на амортизирани колежки, които целогодишно ти забиват в гърба ножове, кирки и петролни сонди.

 

 Иначе жените стават за доста неща и имат широко приложение в бита. Стига да не се занимават с режисура, игра на футбол и вдигане на тежести. Тогава нещата са тотално извънконтролни и отблъскващо грозни.

 

   А 8-ми март? Абе, я го зарежи това ... в Нелегалност съм! Неделя е!

image



Тагове:   ден,   опасен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sorceress - Хехех....
08.03.2009 10:10
Нали се сещаш,че догодина тоя празник ще е в понеделник!?
цитирай
2. vagro - sorceress
08.03.2009 11:03
Отсега ме побиват тръпки!
Дано се оженя дотогава, за да не си вложа пак енергията на вятъра! :)))
цитирай
3. miralyub - Васко, ти си мъж, а аз жена и ненав...
08.03.2009 17:25
Васко, ти си мъж, а аз жена и ненавиждам тази еднодневна пародия- наречена празник на жената.
а за догодина- даже и да се ожениш, пак ще честитиш и подаряваш, щото ще имаш и тъща, и куп нови роднини от ж. пол:)))))))))
цитирай
4. vagro - Krase
08.03.2009 17:49
Спокойно!
Чух, че на Джулия Робъртс женската рода, не е много претенциозна:)))
цитирай
5. анонимен - petroff
09.03.2009 18:57
като се ожениш за Джулия Робъртс ме покани за кум,моляте !!!!!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4790946
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930