Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2009 10:21 - Не’ам Нерви – Какво ме вбеси през последните 24 часа? (05.08.2009)
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3105 Коментари: 8 Гласове:
3



 08.10 – Злокобен банциг разрушава звуково квартал „Калето” в ранни зори. Идва от тотално партизанския строеж-каракуда, издигнат директно на тротоара и залепен на метър и половина от съседна кооперация.

 Надувам албума на LA ROUX децибелно и се моля за буря и гръмотевици. Те не закъсняват. Шайката чалга-строители, се разбягва панически ...

 

 10.51 – Усещам земетресението доста солидно. Май съм единствен в града. Другите играят кючеци и им е все тая. Стаята ми пък танцува „брейк”, пулса се покачва, всичко дрънчи, а аз се чудя кое да спасявам – компютъра или плакатите на Duran Duran!?!?!?!?

 

 15.10 – Задължителната ми следобедна сиеста е прекъсната от брутално „канго”, събарящо поредната стена в блока. При нас ремонтите са 365 дена в годината :((( По мои изчисления, сградата ни вече се държи на една единствена панта!

 

 22.20 – Гледката на ликуващия Гонзо, не може просто да не ме вбеси :((( Този вече се пръска от селска гъзария. Преди ходеше по терена, като че има таралежи под мишниците, сега се е гелосал, като ВИП-мангал и чупи стойки, понеже е шеф в „ЛеФски”. Ако е вярно това което пише по форумите, че е учил до 8-ми клас, явно критериите на Борат са доста занижени :(((

 

 08.10 – Отново над 80-килограмов „звяр” ме атакува в „Елмаз”. Абе, хора (жени) някъде в профила ми да пише, че съм на лов за МАМУТИ??? Кой луд ще се върже да ви храни в тази криза, след като ядете като змейове??? А пък тази директно ми иска и „Скайп”! Алоооооо! Аз на себе си не си давам „Скайп-а” ... понякога! :)))


image




Гласувай:
3



1. miralyub - е, усмихни се. днес поне не е горещо. ...
06.08.2009 10:23
е, усмихни се. днес поне не е горещо...
отбележи този плюс в твоя дневник:)))
цитирай
2. vagro - mira
06.08.2009 10:25
Да бе, не е горещо! В моята стая си е перманентно 35 градуса :((( Вече подозирам, че наистина живея в Пъкъла!
цитирай
3. анонимен - hehehoho
06.08.2009 11:53
Я се погледни да не са ти избили опа6ка и копитца :))
цитирай
4. анонимен - Dezi
06.08.2009 12:30
Застраховай си плакатите на Дюран Дюран :D
цитирай
5. анонимен - а мен пък какво ме вбеси...
07.08.2009 10:13
на море в Лозенец съм (селото след Бургас). всичко хубаво - плажа чист,хотелчето спретнато, яденето вкусно, на площада няма чалга (!!) - дори от "лунапарка",който си е със същите джаги,когато и аз бях малък звучеше Beyonce!!
дотук добре.. да, ама ни се доядоха плодове,че да преборим дрисъка и си викам ше идем за праскови.
няква сергийка и усмихната кака предлагат за 4,50 лв кило праскови!!! брех викам си пържолата е 5 лв, та тоя плод ли ше е толкова. отидохме на друга сергия, да ама там пак 4,50 лв. наговорили са се гадовете!
недоумявам: как може праскови докарани от сливенско дето е на един к*р разстояние да струват толкова безбожно много?! да, на море сме ще кажат някои. да,ама тия праскови с бензин ли сте ги поливали, ще попитам аз?!?!?!
час по-скоро да се върне БДС като стандарт и да се сложи максимален процент надценка на всички стоки!
цитирай
6. kapricia - :о)
07.08.2009 11:25
Пък аз нищо не съм усетила. От земетресението имам предвид.
Иначе и при нас ремонтните дейности са постоянни, в резултат на което винаги изпробвам здравината на терасата преди да изляза на нея. :о)
цитирай
7. bradata87 - ЛЕВСКИ
07.08.2009 21:56
Всичко до тук наред в разказа ти, но ето че изниква един абзац в който направо падаш дори под онази част от обществото ни, от която панически бягаш. Как можеш изобщо с тази фенЩИНА, дали вярна или не, да се подиграваш на БЪЛГАРСКИ футболен клуб представящ БЪЛГАРИЯ в европа?! Нека дойде мач Левски-цска, пък тогава ги пиши тия работи - по разбираемо ще е. Отърси се от тези глупости.
цитирай
8. vagro - brada87
07.08.2009 22:56
В грешка си!
Не е фенщина, защото кретените в БГ-футбола са ми в повечко.
Ако се върнеш назад в блога, ще видиш какво ми е отношението към недоразумения и от "моя" отбор, като Маркиньос, Данчо Тодоров и поне още 7-8 бездарника там!
А че Батков го мразят 90% от "сините фенове" е факт!
Така че, съвсем нормално е "звездата" Гонзо да ме вбесява:(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4794704
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930