Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2014 12:48 - Месоядни хора!
Автор: buenogan Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4380 Коментари: 12 Гласове:
41

Последна промяна: 04.04.2014 14:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Защо си мислите, че месото ви прави силни и ви дава енергия? Това е пълна лъжа! Сила получавате от земята и плодовете. Кой ви е внушил, че трябва да убивате, за да се храните? Това е тъмна и гнусна лъжа! Силни и здрави сте когато ползвате плодовете на земята, а не убивате, за да се храните. Не се заблуждавайте и без това живеете в тъмнина и заблуда! Стига сте хранили злото! То иска точно това да живеете в заблуда, за да сте по лесни за манипулиране в техните ръце. Отвори се като цвете и пусни светлината и любовта да влязат в теб.




Гласувай:
51



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buenogan - Ясно ми беше, че зомба няма да раз...
04.04.2014 19:29
Ясно ми беше, че зомба няма да разбере думите ми, но твърдо седя зад тях. Да ми твърди някой, че ако не ядеш месо ще умреш си е чиста глупост и тъпотия! Е аз не ям месо от дете пък ето ме цяла. Стига сте се заблуждавали в неверни приказки и книжки. Попитайте някой, който го е изпитал, а не какво стои в учебниците, които са писани от манипулатори!
цитирай
2. ghostrider1 - определено
04.04.2014 19:54
Човека е най-големият хишник на тази Планета и всичко що шава и бяга яде !!!
цитирай
3. alchemist - Личи че си градски човек, и че никога ...
04.04.2014 21:51
Личи че си градски човек, и че никога не си стъпвала на село.
цитирай
4. saadi - Ами то тогава , ние , българите
04.04.2014 21:52
трябва да сме най здравата нация в света . 50% от младите хора и 100% от пенсионерите не могат да си позволят да си купят месо , че да го ядат .
Пък сомалийците трябва да са направо безсмъртни вече , по тая логика :-))
цитирай
5. leididi1 - Когато се мислиш за господар не си ...
04.04.2014 21:54
Когато се мислиш за господар не си нищо друго освен страхливец! Пък, че си вредиш с храната и не го осъзнаваш сам си слагаш въжето. Прав ви път :)
цитирай
6. buenogan - Личи че си градски човек, и че никога ...
04.04.2014 22:07
alchemist написа:
Личи че си градски човек, и че никога не си стъпвала на село.


Ех приятелче :) отново си в грешка! Израснала съм на село и всичко ми е ясно. Не ми трябват професори да ме учат, когато съм изпитала нещо лично. Стоя твърдо зад думите си :)
цитирай
7. anonymous3 - buenogan
04.04.2014 22:11
Не могат да го разберат, че всико идва от това какви хранителни вещества поема организма, акто гледам хората са замясали точно на това което ядат, наистина хората са луднали и ядат, каквото им падне. Бях гледал един си гледаше гълаби и ги правише после на печени, други пък паяци и скорпиони луда работа, да не говорим че в Китай има в магазините кучешки глави.
цитирай
8. universalnite000 - Спомням си, когато една състуде...
04.04.2014 22:11
Спомням си, когато една състудентка от курса по Право съвсем сериозно ми каза, че ако не ядеш месо, ще умреш ! Фактът, че стоях пред нея здрав и прав след години на вегетарианство не оказа никакъв ефект върху убеждението й, че да не ядеш убити животни е равносилно на самоубийство !
цитирай
9. buenogan - трябва да сме най здравата нация в ...
04.04.2014 22:12
saadi написа:
трябва да сме най здравата нация в света . 50% от младите хора и 100% от пенсионерите не могат да си позволят да си купят месо , че да го ядат .
Пък сомалийците трябва да са направо безсмъртни вече , по тая логика :-))


А на тебе ми друже, ще ти кажа, че сомалийците не са слаби заради това, че не ядът месо, а защото изобщо нямат храна заради гладните егоистични чревоугодници.
цитирай
10. kaizer - Ясно ми беше, че зомба няма да раз...
05.04.2014 09:53
buenogan написа:
Ясно ми беше, че зомба няма да разбере думите ми, но твърдо седя зад тях. Да ми твърди някой, че ако не ядеш месо ще умреш си е чиста глупост и тъпотия! Е аз не ям месо от дете пък ето ме цяла. Стига сте се заблуждавали в неверни приказки и книжки. Попитайте някой, който го е изпитал, а не какво стои в учебниците, които са писани от манипулатори!


Харесва ми да ям месо и ще ям месо. Коя си ти че ще казваш на хората какво да ядат и какво не. Живей своя живот и не се бъркай в живота на другите. Природата е създала човека месояден.
цитирай
11. buenogan - Ясно ми беше, че зомба няма да раз...
05.04.2014 10:54
kaizer написа:
buenogan написа:
Ясно ми беше, че зомба няма да разбере думите ми, но твърдо седя зад тях. Да ми твърди някой, че ако не ядеш месо ще умреш си е чиста глупост и тъпотия! Е аз не ям месо от дете пък ето ме цяла. Стига сте се заблуждавали в неверни приказки и книжки. Попитайте някой, който го е изпитал, а не какво стои в учебниците, които са писани от манипулатори!


Харесва ми да ям месо и ще ям месо. Коя си ти че ще казваш на хората какво да ядат и какво не. Живей своя живот и не се бъркай в живота на другите. Природата е създала човека месояден.


Като ти харесва да живееш в заблуда, живей! Да, всеки живее живота си както реши за добре и затова накрая реве и не е добре :)
цитирай
12. gosho568 - Напълно подркепям написаното, по-горе!
10.04.2014 17:57
Трябва да се стремим да водим колкото се може по-здравословен начин на живот, който включва повече плодове и зеленчуци и по-малко месо. ;)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: buenogan
Категория: Лични дневници
Прочетен: 528577
Постинги: 150
Коментари: 736
Гласове: 10963
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930