Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2009 08:56 - Българският Мадон
Автор: vagro Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 6179 Коментари: 9 Гласове:
4



   Здравейте!

 Аз съм поп-краля на България. Викат ми „българския Мадон”. Абе, някой да познава оня Фънки? Издирвам го тука, да ми уреди един концерт на стадиона в Дупница. Така де! Щом там е пяла „дупнишката Мадона”, що да не пее и „българския Мадон”?

 

 Ей, много се запалих аз по Мадоната, откакто пя в София. Викат, че не била тя, а двойник ... че пяла фалшиво и на плейбек ... че нямало бис ...

 Е и к’во? Ама, пък как яко седеше на оня трон, а? И ония светлини .... ехаааааааааа! Ми що да не дадеш една заплата за това, а? Струва си!

 

 И реших да се пробвам. Ставам поп-крал. Не бе, не съм поп и нищо не съм крал ... така й е заглавието на тази длъжност.

 Трудих се доста. Първо пригодих репертоара на Мадона за българска публика. Латино-хита „La Isla Bonita” съм го преработил в кючека „Такована и бита”. Направо мачка!

 Песента „Frozen” в мой вариант е „Изтормозен”, понеже е със социална насоченост и нали сме в криза. „Material Girl”, демек „Материално момиче” съм го преработил в поп-фолк балада, наречена кратко и ясно „Шаврантия”, а парчето „Like A Virgin” (Като девствена) съм му вкарал един много як припев „Нетакована, нетакована, нетакованааааааа ...”.

 Абе, някой да познава оня Фънки?

 

 Така! Гледам аз Мадоната взела някакви румънски цигани да й свирят. Никакъв проблем за мен! Наел съм виртуозните „Братя Ангелови” (Ейнджъл Брадърс). Верно – три такта ... ама пък как ги свирят само! Та-тра-та ... та-тра-та ... та-тра-та!

 С тях забивам култовия хит „Седнал Господ да вечеря”, заигравка с „Like A Prayer” на Мадона ... много ясно.

 

 Пикът в моето шоу е, когато излизам на сцената в магарешка каруца. Много е яко. И моята денс-трупа „Чафките Темерел Коркоро” в превод от цигански „Птиците умират сами”, пали бенгалски огън. Ехааааааааа, кеф!

 Феновете беснеят. Аз правя пого. Скачам в публиката и те ... почват да ме бият. Ама бой ви казвам. Яка работа ...

 

 После има бис и ме изкарват ... на носилка. Аз им пея „Бай, Бай, Бейби”, а почитателите се дерат „Малко ли ти беше?”. Накрая баджанака Ричи (от Гай Ричи ... нали?), дърпа шалтера и всичко потъва в мрак. Аз се изнизвам с каруцата, а „Ейнджъл Брадърс”, забиват финално ънплъгт-версия на „Месечина – Ремикс 2009”. И това е!

 

 Очаквайте шоуто на Българския Мадон ... и във вашето село!

 

 Абе, някой да познава оня Фънки?

image




Гласувай:
4



1. eien - Извинети ма,
10.09.2009 09:06
тук ли записват за партията на Мадон?
цитирай
2. vagro - eien
10.09.2009 09:12
Не:) Тука е за шрекоподобното Фънки :)
цитирай
3. анонимен - Dezi
10.09.2009 10:22
хахахахаха... ей, тая Мадона не ти дава мира и това си е... Обаче и за теб бих дала половината си заплата, да знаеш :)
цитирай
4. анонимен - Stefko
10.09.2009 12:04
Аз познавам Фънки!..Това е една проститутка циганка дето се върти около Це-гара.Ако искаш мога да те уредя,незнам колко обаче ще ти иска.Не знаех че се занимава с концерти..ебати двойствения живот водят хората вече ей!
цитирай
5. totenlicht - ха ха ха ха :)) а свободни места в ...
10.09.2009 12:16
ха ха ха ха :))
а свободни места в балета дали имаш още, м? :))
цитирай
6. анонимен - vagro
10.09.2009 18:32
Нема да го бараш Фънкара, че шъ ставаме на кълбета...

цитирай
7. vagro - :(
10.09.2009 21:02
Баси, то остана да го и барам този смешник :(((
цитирай
8. анонимен - vagro
10.09.2009 21:17
Радвам се за теб. :)))
цитирай
9. amgro - оригинално
20.09.2009 08:45
Добре си надрусал бъчвата Фънки.....Но си отрязал пътя си за следващия певчески /цигански/ ИДОЛ на България...Чалгария....Вехтушария....Затривария....
Пенсионария.... пред цял свят Неизвестнария....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4791264
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930