Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2009 22:03 - Ексклузивни кадри от концерта на U2 в Милано
Автор: vagro Категория: Музика   
Прочетен: 3960 Коментари: 15 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

  Моята „звезда репортерка” Мариела (Дези), пак ми донесе „подарък” за блога.

 Помните ли я? Момичето, което спечели награда по едно радио и отиде да гледа на живо наградите на MTV преди няколко месеца.

 

 Та, този път се разходи до Милано (това е някъде в Италия), за гледа една рок-групичка с една буква и една цифра в името.

 

 В случая не стига, че й свириха и пяха U2, ами я пуснаха да си седи буквално на сцената до тях. То на снимките си личи, де ...

 

 Иначе от краткия ни чат, часове след кацането на родна (защо ли) земя, научих следните неща:

 

   *** Щерката на Боно Вокс на същия ден (7-ми юли) е имала рожден ден и той я изкарва на сцената, за да могат скромните 90 000 души да и попеят “Happy Birthday”. У нас за това не са нужни толкова много хора, а само един – Веско Маринов.

 

   *** Боно е накарал целия стадион да освирка родния си „началник”, оня дъртия курвар Берлускони. Бил обещал италианския нерез, че ще подкрепи новата анти-спин кампания в Африка и се отметнал :((( То стар човек като се разгони, явно е критично!

 За капак Боно го призовал на предстоящата среща на Г8, да излезе с достойнство от цялата ситуация и му „подарил” култовото парче „One”.

 

   *** Покойният Крал на попа – Майкъл Джексън, по традиция в това турне на U2 е бил почетен с версия на „Man In The Mirror”. Неслучайно парчето на Джако, вече е Номер 2 в Обединеното Кралство.

 

 Останалото ... U2 до дупка и пълно размазване!!!


image

image

image

image

image

image

image

image

image

Дези, благодаря ти от сърце!






Гласувай:
1



1. gothic - E е това е!!!
09.07.2009 23:02
А аз си седя вкъщи, пийнал, и слушам крисчън метъл....
цитирай
2. анонимен - Dezi
10.07.2009 12:11
gothic, никога не е късно да пренаредиш нещата :)))
Вагро, благодаря ти! Страхотен пост :))))))))
цитирай
3. анонимен - u2 винаги са били доста комерсиална ...
10.07.2009 16:49
u2 винаги са били доста комерсиална групичка дето кефят само деца и мейнстриим слушатели. имат обявена дата в града в който живеят, ама бобо и компания да ме прощават. У($)2(00) нема да стане.
цитирай
4. анонимен - Dezi
10.07.2009 23:36
номер 3, не съм съвсем съгласна, защото около мен имаше овече хора и семейства на годините на моите родители, които бяха отишли и преди мен, за да са най-отпред на сцената и куфяха безмно! Ако на такива хора викаш мейнстриим, не знам..
А и в днешно време кой не е комерсиален? Но както каза Вагро, друго си е Веселин Маринов :D иначе всеки с мнението си, де :)
цитирай
5. thomas - Ох
13.07.2009 00:04
Чакам и аз с нетърпение средата на август. Първо U2, първо Уембли... :-)
цитирай
6. анонимен - а стадион ли е!?
13.07.2009 13:27
на една от снимките се виждат величествените трибуни на Сан Сиро!!!
Веско Маринов покорява конгресната зала 1 в НДК.
аз продължавам да се изумявам как може там да се правят концерти в 21 век, при положение че с тия столове с говорителчетата на гърба им се чувствам все едно съм млад комсомолец на конгрес на ЦК на БКП!!!!!!!!!!!!!!!!!
егати срама! айде Бащичко са да построи универсалната спортна зала на 4ти километър и най-после да имаме нещо свестно и голямо за спорт и концерти!

Мартин
цитирай
7. анонимен - Супер!
13.07.2009 16:02
Страхотни снимки!Браво!
цитирай
8. amgro - Благородна "завист"....
13.07.2009 22:07
" Да би мирно седяло, не би чудо видяло"...., а чудото е зашеметяващо и незабравимо. Комплименти на Дези за снимките, а на теб Васе - повече такива приятели - не само "обикалящи" по концерти, но и зареждащи ни и нас с емоции.....
цитирай
9. анонимен - Dezi
14.07.2009 09:47
номер 6 (Мартин), да, това е Сан Сиро, известен още като Джозепе Меаца :)))) Наистина величествен стадион за величествени събития :)
amgro, пожелавам на всеки такива преживявания. Наистина този концерт беше и ще остане от главните моменти в живота ми!
цитирай
10. анонимен - kolio
14.07.2009 19:40
Дези - ДжУзепе Меаца е стадиона ;)
Иначе u2 нека си свирят, но наистина прекалиха в последните години с комерсиалното и скоро нищо чудно да се чудим дали да ходим при така обичания от vagro - Веско във Видин или на u2 във Виена....
Ай поздрави
цитирай
11. rumyeah - Страхотно шоу!
16.07.2009 20:03
Концертът беше велик! Ггрупата е в страхотна форма и новите парчета звучат перфектно! И аз бях там, и аз слушах, танцувах и пях с италианската публика... Снимките Ви са много хубави! Всекиму пожелавам такава емоция!!!
цитирай
12. анонимен - концертът беше върха
17.07.2009 14:34
италианската публика също...само че имаше 77 000, а не 90 000 зрители ;)
цитирай
13. анонимен - ...и аз там бях!
21.07.2009 19:31
Имах голяма мечта! Сбъдна се! Видях ги! Едва ли има и е имало по-въздействаща група на концерт. Питат ме "Е, как беше?". Какво може да отговори човек, беше просто U2, това нито може да се разкаже, нито да се обясни. Беше велико!
Смешно е да се дават определения от рода на горните, ако на някой не му харесва музиката, просто да не я слуша, за всеки влак си има пътници, аз обаче се качвам на този!
Поздравления за темата, снимките и всичко останало, минаха две седмици и сега ме върнахте в този миг, в който се превърнаха 2-та часа мечта!
цитирай
14. анонимен - и аз бях там.........
23.07.2009 11:47
Хубаво е мечтите да се сбъдват понякога:)) .....е мойта се сбъдна. Всичко ми е като сън все още, но тези два часа шоу и емоции никога не могат да се забравят!!! Беше ВЕЛИКО!!!
цитирай
15. анонимен - и аз бях
23.07.2009 23:02
И моята мечта се сбъдна, чаках 15 години да ги видя и смятам, че концерта си заслужаваше отвсякъде. Хубаво е мечтите да се сбъдват, пожелавам го и на хората които не харесват U2.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4794642
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930