Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2013 11:12 - VaGro - Napushtam taj grad
Автор: vagro Категория: Музика   
Прочетен: 1944 Коментари: 0 Гласове:
1



 Това е първото ми парче на сръбски език по мой текст :)

VaGro - Napushtam taj grad

 

Hvala ti za sve, meni dosta je, napushtam taj grad.

Ovde mrtvo je, svaki ratuje, osjecham se vrag.

 

Bilo mi je lepo, u proshlosti daleko, ostao sam sam.

Kvarna demokratija, sada je apatija, starim dan za dan.

 

Djevojke su tete, svaka ima dete, vrtim se u krug.

Mangupi se mnozhe, u vuchije kozhe, razum mi je skup.

 

Kao Nostradamus novi,

pricham kako sve se lomi.

Bezhim preko zidne stjene,

ovde svuda su kretene.

Revolucija bez smisao,

u Fejsbuku sam napisao.

Plashim se u nekoj meri,

negde tu su ljudozhderi.

 

 **********************

 

Ceo svet se rushi, zemlja grozno pushi, pobecu daleko.

Osjecham se mlad, sbogom rodni grad, krenem ja na slepo.

 

Zombi i vampiri, slomleni leptiri, zhivim u hororu.

Gadovi se nishu, klinci kvarno pishu, jedva chekam zoru.

 

Djevojke su tete, svaka ima dete, vrtim se u krug.

Mangupi se mnozhe, u vuchije kozhe, razum mi je skup.

 

Kao Nostradamus novi,

pricham kako sve se lomi,

bezhim preko zidne stjene,

ovde svuda su kretene.

Revolucija bez smisao,

u Fejsbuku sam napisao.

Plashim se u nekoj meri,

negde tu su ljudozhderi.

 

VaGro – 27.02.2013




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4794722
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930