Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2009 15:44 - Извънземните си знаят работата
Автор: vagro Категория: Политика   
Прочетен: 1701 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Извънземните си знаят работата. Те не отвличат току-така и не разчитат на случайности. В денят в който ме свиха не бях на кеф. Беше точно преди миналите Избори за идиоти, които ще командват страната. Подозирах, че нещо ми се крои, но чак че ще ме отмъкнат по Интернет и то през „флопито” на компютъра не можех да допусна. Явно никакви защитни стени и антивирусни барикади не помагат срещу „малките зелени човечета”.    Първото нещо което установих когато се свестих беше, че похитителите ми не са нито малки, нито зелени, а още по-малко човечета. Знам, че звучи налудничаво, но мен лично ме отвлякоха „гигантски оранжеви пингвини” ... говорещи на сръбски при това!?!?!?    Какво се случи по време на моя дългогодишен плен на Юпитер е строго секретно (от НАСА държат авторските права) и не засяга тези редове. Тук ще споделя какво се случи в родината България (респективно държавата Чалгария) през всичкото това време. Просто имах уникалния шанс да го гледам в риалити формат, директно по националната телевизия на Юпитер. Всъщност малко след това проумях, че съм бил похитен именно и аз да участвам в проекта „Чалговидци”, като безпристрастен (хехехе!) летописец.      Преломна за България (Чалгария) беше фаталната 2013-та година. Тогава Президент на страната стана Сашо Томов, който скандално победи на балотаж (или може би, саботаж), сочения за фаворит професор Юлиян Вучков. Населението на държавата по това време беше около един милион души и хитрата маневра на Томов да вкара „изборен туризъм” от братска Индия му донесе успех. От тук нататък стана страшно!    За официален говорител на президента Александър Томов, бе назначена зловещата Албена Вулева, а за Министър на вътрешните работи короноваха Славчо Трифонов, тунингован с чисто ново трето око на челото, подарък от поредния мобилен оператор. За Министър на Културата назначиха Азис и по негово предложение се прие закон, задължаващ всички мъже в Чалгария да ходят с рокли:(((  Министър на спорта стана Митьо Пищова, заради заслугите му към българския национален женски отбор по скокове в джакузи. БНТ, БТВ и Нова ТВ бяха закрити, а в единствена национална телевизия беше повишена Планета ТВ. Професор Вучков се докопа до креслото на Премиера и си издейства „премиера” и по ТВ Планета с ново предаване под името „Гледам и не вярвам на Зъбите си”.    За съжаление точно по това време страната остана без ток, след като Президента Томов продаде Козлодуй и Белене не едно туземно племе в Папуа и Нова Гвинея. Той обаче не спря до тук, а светкавично продаде и Черно море на любимата си братска Индия. Индийците бързо го преточиха в индийския океан и Родината остана без морски излаз. Лишен от ел.енергия и вода народа побягна панически към чужбина, а Сашо Томов гонеше бягащите хорица, да им събира такса „въздух”.    Паралелно с тези събития Бойко Борисов беше канонизиран и избран за папа на София, която пък се бе превърнала междувременно в град-държава. Освен Столицата, единственото населено място в страната остана далечна Каварна. Там последния оцелял бе, разбира се, кмета Цонко, който отказваше да се предаде под софийско иго, преди да си е нарисувал автопортрет на стената на един жилищен блок. За целта по цял ден се мъчеше с едни водни боички, ама хич не му спореше.    Малко след това нещата съвсем шизофренираха. Президентът Томов продаде ЦСКА на Далай Лама, острига футболистите нула номер и ги пусна в планинската висша лига на Тибет. Това даде отражение върху психиката на малкото останали му поданици в Чалгария. Софи Маринова например спешно се омъжи за внука си (по-скоро се овнучи), а Катето Евро се прекръсти на Катето Японска Йена и дори започна да се заглежда по мъжки индивиди над 19 години.    Какофонията беше пълна. Мъже си слагаха пластмасови цици, а жените си пускаха мустаци и бради. Дори Тодор Батков си обръсна мустака и записа хит-сингъл „Борат, Борат, брате мой” (кавър на евъргрийна „Рамо, Рамо, друже мой”). Христо Стоичков нарами пушка и тръгна на сафари за журналисти, като към колекцията си с глави-трофеи в хола, прибави тези на Сашо Диков, Крум Савов и „гребена” на топ-шпикера Петър Василев (Петела).    Накрая за капак, Президента на страната Александър Томов се продаде на самия себе си, после се отвлече и ... никой повече не го видя.      *     *     *       Та, гледах си аз цялата тази риалити-дандания от Юпитер на една огромна „плазма”. Юпитерците й викат „клизма” ... не знам защо!?!?!? Обяснявах им, че „Каризма” отдавна са се разпаднали, ама явно не ме разбраха .... а то и аз не се разбрах, де!  И по едно време на извънземните явно им писна на ... Галактиката.    С указ на гигантския оранжев пингвин-президент на Юпитер, аз най-изненадващо бях освободен и върнат в Родината със специална мисия, обяснена ми (разбира се) на перфектен сръбски език с юпитерски акцент. Мисията ми беше кратка, ясна и лесна ... просто трябваше да дръпна Шалтера на една изпушила държава!      *     *     *      Все още го търся! ... (шалтера) ..... а пак се задават Избори :((( Мамка му и живот!


image



Гласувай:
0



1. miralyub - :)))))))))))))))) Хареса ми.
05.06.2009 15:51
:))))))))))))))))
Хареса ми.
цитирай
2. injir - Пародии. Гротески. В тях живеем. . .
05.06.2009 16:04
Пародии.Гротески.В тях живеем...
цитирай
3. sisithebest - хехеех
05.06.2009 16:05
добре, добре :)
цитирай
4. gothic - Жестоко, Васко!!!
05.06.2009 16:26
Жестоко, Васко!!!
цитирай
5. анонимен - Смях до сълзи....
05.06.2009 21:05
Перфектно ... Васе!!!
цитирай
6. thedarkangel1977 - naj-posle edin blog, kojto da ne e ...
06.06.2009 20:09
naj-posle edin blog,kojto da ne e seriozen... mersi
цитирай
7. анонимен - а така!
07.06.2009 21:03
ето го моят любимец "лупи" като главен герой!
казах ти аз, че има "много хляб в него" ;-)
уникално нагъл е!

можеше да включиш култувите реплики на С. Диков: "стоп кадър,на каданс, Джими", "да,ама не", "тука няма 6-5" и т.н.
в целия този "екшън" ми се губи.. Кошлуков. и той си има предаване по няква телвизия, и той е вип(?!) брадър, и той е евро-депутат (кандидат) и не на последно - вре се навсякъде и много дразни!!!

поздрави,
Мартин
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4791132
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930