Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2009 11:40 - Партия на Лицевата Книга
Автор: vagro Категория: Технологии   
Прочетен: 1762 Коментари: 1 Гласове:
0



   Аз съм пенсионер на свободна практика. Членувам в една нова партия, наречена „Партия на Лицевата Книга”. Централата ни е в социалната виртуална мрежа „Фейсбук”. Членски внос ни е таксата за Интернет.

 

 Първоначално подходих с недоверие към идеята, а и откъде пари за компютър с моята пенсия. Да обаче, съседа Страхил, нали е супер спец, завършил е виша партийна електроника в Могилино, един ден срещу шише ракия и кило домашна наденица, ми спретна едно компютърче. Измайстори го от частите на стария ми „ВЕФ” и една ръждива редосеялка. За монитор свързахме моя чернобял телевизор „София 65” ... и готово!

 

 Мишки си имам в мазето, хванах една, заврях и един тел в дупето и като взе да клика, сама си работи на автопилот. Икони ... колкото щеш по стените у дома, избрах 4-5 от по-малките и ги набутах в телевизора. За клавиатура сложих добрата ми стара печатарска машина с която през 1944-та, печатахме партизански позиви с „юсернейм” и „пасвърд”.

 

 Пуснаха ми Интернета по водомера, че нашето село го няма на картата вече. Само аз и Страхил сме си останали ... и една магаричка-компаньонка. Сърфирането ни е бавничко, ама за „Фейсбук”-а става.

 

 И се увиртуалих аз!

 

 Завързах познанства. Пиша си даже с бабата на Лили Иванова ... когато и разрешат родителите й, де. Без майтап! Писах си дори с Майкъл Джексън, ама неговия профил нещо ме съмнява. При чат не членува правилно на кирилица. Може и да е фалшив ...

 Абе, яко е ... дето се вика по фейсбуковски!

 

 Членувам наред и в групите на „Фейсбук”. Не че ги разбирам много, ама важно е участието. Като на Олимпиада.

 

*** Група за смяна на дизайна на епилаторите.

 *** Група на анонимните травестити.

 *** Група „Дядо тегли ряпа ... от бетонна плоча.

 *** Група „Знам и мога ... да правя компоти”.

 *** Група „Бързи, смели, сръчни ... онанисти виртуози”.

 *** Група „Не на силикона, Да на макароните”.

   Група ... абе, да не ги изброявам всичките. Стотици са!

 

 Ама най-любими във „Фейсбука” са ми анкетите. Е там съм хипер активен. Де що има анкета, вътре съм.

 

 *** Имате ли пърхот и какъв е на цвят?

 *** Ветропоказател ли сте?

 *** Жив ли е Дядо Мраз?

 *** Има ли гейове сред бълхите?

 *** Ще се епилира ли Буги Барабата?

 *** За или против салатата от мушкато?  ... и така до безкрай!

 

 И не на последно място ... подаръците!

 Еми, друго си е като станеш сутрин и видиш, че във „Фейсбук”-а някой ти е подарил, я сърчице, я пингвинче, я детелинка ... или симпатичен електрически трион. Става ти едно хубаво и мило ...

   Трупаш виртуални подаръци. Богатееш и живота ти цъфти и ухае ...

 

 Колко малко му трябва на пенсионера ... един „Фейсбук” и ... диагноза „Шизофрения”!

 Нали?


image




Гласувай:
0



1. анонимен - а сега де?!
13.07.2009 13:36
а така... аз не съм пенсионер,но някакси фейсбука не ме блазни. чувам от приятели това-онова - те всички са зарибени. някви се "рейсват" с някви коли. други разни снимки цъкат... питам ги: и какво от това. те - нищо...
бе, викам си аз.. имам icq от доброто старо време,после супер модерния и ефективен скайп, ма да почвам и фейсбук да цъкам си казах,че ще ми дойде много.
а и до колкото знам това е някаква зомбираща форма на виртуален живот,която носи луди пари на някои гениални веб (не леб,драги ми Славчо!) мастери, аз не одобравям.
сори,ако впечатленията ми са погрешни, но поне са лични!

Мартин
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4773754
Постинги: 1781
Коментари: 2942
Гласове: 10023
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031