Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2008 12:53 - Женски изрази, които ме докарват до ритуално сепуко
Автор: vagro Категория: Тя и той   
Прочетен: 18039 Коментари: 50 Гласове:
0



   „Обвързана съм!”

 Е, кой те е завързал, бе момееееее? Робовладелският строй не отмина ли? Ти да не си крава на паша? Или пък може би си???

 Като си обвързана, прошнурована, прономерована, занитена, жигосана, маркирана, бетонирана, заключена и т.н. ... чий го дириш в сайтове за запознанства и флиртове по кафенета и паркове?????

     Гаранция, че на 100 хуманоида с цици, най-много една да си признае, че е „развързана”. Но тя обикновено ще е над 90 килограма, с трето око на челото и окосмяване тип „горила в пубертета”:(((

 Айде, мерси!

 

 

 

   „Аз не съм такава жена!”

 Е ... дошла си ми в стаята в 3 през нощта, останала си по 10 грама бельо, че ти е „горещо” ... и отведнъж „не си такава жена”. А к’ва жена си??? Може би си „нещо черно-бяло, което не може да преминава през въртящи се врати”? (Отговор: Монахиня пронизана с копие в главата).

   Изразът „Аз не съм такава жена!”, обикновено е валиден до първото проникване. Секунди по-късно „лечението” е приключено и за конкретния мъжки екземпляр ... ТЯ вече е „такава” жена :(((((

 

 

 

 „Нека си останем просто приятели!”

   За това изречение, някои жени заслужават категорично доживотна каторга!

 Как така ще си останеш приятел с нещо, което те е съблазнило, прелъстило, изконсумирало, амортизирало, изхвърлило, подменило, унижило и т.н.???

   Трябва да си душевноболен мазохист, за да се съгласиш на „просто приятелство”. Пред теб стой ВРАГЪТ, човече! Опомни се!!!

 

 

 

   „Можеш да разчиташ на мен!”

 Сам по себе си, този израз е безумен! Предполага се, че трябва да означава, предано приятелство до гроб. Но погледнато през доказаната женска АНТИ логика към цялата Вселена, излиза просто една безсмислена глупост. При варианта „Разчитане ... за пазене на тайна”, по-добре начаса сам да се издадеш пред всички медии накуп и да си огласиш „тайните”. Ако не си изпреварен вече ... междувременно.

 

 

 

   „Люби ме!”

 Ретро синоним за „чукай ме” от времето на Гераците. Към днешна дата гарантира моментално изчезване на ерекцията, поне при мъже с нормално IQ.

   Фразата „Люби ме!” е широко разпространена сред представителки на цицестия пол, консумирани активно по времето на ранния социализъм в нашите земи. Ремиксираният (офертен) вариант „Хайде, да се любим!” е не по-малко противен и водещ до фригидна заинатеност при мъжете .....

 

 

*****

 

     От всички писания по-горе, само да не решите, че не харесвам жените ... Напротив! Обожавам ги! ... Особено в Тава, с лимонче в устата и морковче в дупето:))))))



image

 



Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kuracpalac - хехехе...
06.10.2008 13:03
... ;-))))))
цитирай
2. vagro - :)
06.10.2008 13:09
Abe, ne e mnogo smeshno ... dazhe si e leko zloveshto, ama ... :)))
цитирай
3. анонимен - sisi
06.10.2008 13:24
znae6 li..prav si .. dqvolski si prav... vsi4kite izrazi i az gi upotrebqvam... i mai naistina se polu4ava taka kakto si opisal.... no se smqh mnogo mi be6e zabavno....eeeeeee ama tova poslednoto ti izre4enie za tavata.... ne e li malko grubi4ko.. kato se ima predvid, 4e i az sam so4na poni4ka ...6te vzema da se obidq.... maitapq se....neznam druga jena dali bi priznala 4e tezi ne6ta koito si napisal sa verni...
цитирай
4. vagro - ha
06.10.2008 13:26
Blagodarja ti, che si otkrovena Sisi:) Super e da si direkten:)))
цитирай
5. анонимен - sisi
06.10.2008 13:32
ama to si e taka be 4ove4e..., no jenite ne si go priznavat..nqkoi ot tqh se pravqt na nedostapni, gordi , silni..... noooooooooo sveta se varti okolo seksa nali..... e i az si priznavam 4e tezi izrazi gi upotrebqvam.. i si e to4no taka kakto si go kazal... nabludatelen si .. bravo... i az obi4am direktnite hora....za6toto vij mojeh da ti se napravq na vajna i visokomerna i taka da za6titq jenskoto saslovie 4e da te srina s zemaqta s ironiqta si.... no kak da kaja , 4e ne si prav .. sled kato si dqvolski prav...
цитирай
6. totenlicht - хе хе, все генерализираш:)) да те ...
06.10.2008 13:34
хе хе, все генерализираш:))
да те питам само - ти "хайде да те чукам" / "хайде да ме чукаш" като кажеш, какво ти се получава? гигантска ерекция, либидото е до тавана и цяла нощ трещиш като луд?
малко не ми се вярва, ама аз съм от "цицестия пол", какво да правиш.. :)
цитирай
7. vagro - Respect!
06.10.2008 13:38
Oshte vednuzh pulen Respect ... Sisi ;)
цитирай
8. vagro - totenlicht
06.10.2008 13:42
Ti si ot mojata "banda" ... za tebe samo dobro ili nishto:)
Az sum ti fen ... kakto go kazhesh, taka shte e:)))))))
Inache edin moj bratovched izpolzva brutalnija izraz: "Iskash li da doidesh i da se izpovjadash na otec Nafurforii? " :))))))))))))))))))))))))
цитирай
9. анонимен - sisi
06.10.2008 13:42
titi...otkade iznikna.. ama 4e si i ti..... cqla no6t tre6ti6 kato lud .. ama 4e go izmisli.. zalivam se ot smqh s vas...
цитирай
10. vagro - greshnice :)
06.10.2008 13:45
Ne go priemaj bukvalno, de ... pravja se i na interesen po malko ;)
цитирай
11. анонимен - sisi
06.10.2008 13:46
vij az pri otec NAFURFORIIIII... nqma da otida da se izpovqdam .... ama 6te otida pri vili.... hubava ideq mi dade...
цитирай
12. totenlicht - ха ха ха, тва значи "ща иба, ...
06.10.2008 13:47
ха ха ха, тва значи "ща иба, булче", така ли? :)))
пък и какво му е бруталното?
иначе донякъде съм съгласна с написаното. аз съм за шахматисткия принцип - хванал ли си - играеш:)).
ама от друга страна някак буртално си е да кажеш на оная, дето преди десет минути си и обяснявал, че е най-прекрасна сред прекрасните "аре да ми духаш". объркват се любовните послания.:)))

п.п. та като няма нищо за мен тука, да разбирам, че мислиш с лошо, така ли?
:)))
цитирай
13. vagro - Sisi?
06.10.2008 13:48
Kakvo e Vili????? Vili Vucov??? Ili gresha?
цитирай
14. vagro - toten
06.10.2008 13:49
Naprostiv!!! Suvsem seriozno ti kazvam, che sum ti fen....a i ti si go znaesh :)))
цитирай
15. анонимен - sisi
06.10.2008 13:51
sega da obqsnq ..VILI.... e sakratenoto na..VILISLAV .. tova e edin maj , koito se opitah da svalq i nemojah....
цитирай
16. vagro - aaaaaaaaa
06.10.2008 13:57
Aaaaaaaaaaaaa, jasno! I muzhete lis e durpat po tezi shirini? Tova ne go ochakvah ... seriozno!!!
Nali sa naj-potentnite, naj-otvorenite i naj-strastnite???
Spored maloumnite psevdopatriotichni mitove :(((
цитирай
17. анонимен - sisi
06.10.2008 14:01
govorq savsem seriozno.... kakvi li taktiki prilojih i kato goreprilojenite ..i na u4eni4ka se pravih.. i na ku4ka se pravih ..i na boginq se pravih... ne 6te ..izbqga.... tutu nqma go..... a ne sam lo6a de...simpatqga sam... ama....nqma go..
цитирай
18. vagro - hmmmm
06.10.2008 14:05
Da ne e ot "ta-ri-ri-ram bratstvoto"???:(
цитирай
19. totenlicht - vagro, а така. вдигаш ми рейтинга ...
06.10.2008 14:06
vagro, а така. вдигаш ми рейтинга :)))
и аз теб те уважавам:) че и като личност даже :))
цитирай
20. анонимен - sisi
06.10.2008 14:08
mai ot tqh 6te vzeme da izleze..... ama i az stanah ku ... ku pokrai nego...
цитирай
21. vagro - Toten:)
06.10.2008 14:15
Ne mi e jasno samo,zashto ne si pishem v Skype, a samo spamim tuka??? Shte vzeme da vkarame taka tova materialche v "goreshti temi" ... i posle tova mozhe da dokara infarkti na tezi ot blog.bg, ponezhe veche me zabraniha v "izbrani" ... sigurno ponezhe pisha za Lifestyle.bg ... znam li:((((((((
цитирай
22. totenlicht - vagro, е как? не мога да не вдигна. . ...
06.10.2008 14:22
vagro, е как? не мога да не вдигна.. рейтинга ти отново :))
ти пък спри да го приемаш така драматично..
прочетох историйки за плагиатстване на постове и други, та не страдай много, че те няма на първа страница.

п.п. аз продължавам да съм възмутена.. как можа да сравниш този симпатичен човечец от Туистед с оная кривокрака ламя от секса и града?!?
цитирай
23. анонимен - sisi
06.10.2008 14:24
golqm bazik stava..
цитирай
24. vagro - vinoven sum
06.10.2008 14:25
Vinoven sum, mamka mu!!! Az sum bese fen na TS, ama suglasi se, che Dee si prilicha na Sara ... i tova mu e edinstvenija nedostatuk?
цитирай
25. vagro - Sisi...
06.10.2008 14:27
Mi, kvo da ti kazha, Sisi ... az dosega rjadko sum otgovarjal na komentari, ama dnes javno sum v nastroenie, a i imam vreme :)
цитирай
26. totenlicht - скъпи, не съм съгласна. и защо с в...
06.10.2008 14:27
скъпи, не съм съгласна.
и защо с въпросителна накрая?!?
цитирай
27. анонимен - sisi
06.10.2008 14:35
da stava 6ou.... za men e 6ou... nqma lo6o...
цитирай
28. julllinkata - Хахха
06.10.2008 14:35
Моляяяя, и мен ме дразнят тези реплики - това по-малко жена ли ме прави??? Хахаха. Вчера разбрах, че се казвам Криси Пеева, днес че съм мъж.......както се казва "Ибах ма'му"! Какво ми се струпа за два дни ой ой хаххаха
цитирай
29. vagro - Jule
06.10.2008 14:39
Jule, otdavna te podozirah, che si dobreprikrit Travestit....eto naj-posle te razkriha:)))))))))))))))))))
цитирай
30. gothic - Ееее, пак на десетката в десетката ...
06.10.2008 14:42
Ееее, пак на десетката в десетката :))))))
цитирай
31. julllinkata - травестит,травестит.....
06.10.2008 14:43
Ама па мнооого добре прикрит. Ако не вярваш, мога да викна свидетели хахахха:Р А и нали ти казах в Скайп: Някои "авторки" трябва да бъдат съдени в Хага - подриват реномето на целия нежен пол хаха Отричам се чрез Държавен вестник да съм жена, кат' ще е така:))))))))
цитирай
32. vagro - Gothic
06.10.2008 14:47
Staraem se da sme ot Suprotivata prosto!!!
Inache e zloveshto :)
цитирай
33. gothic - Ами да знаеш, не си сам в съпротивата ...
06.10.2008 14:49
Ами да знаеш, не си сам в съпротивата :)))
цитирай
34. анонимен - Vagro,
06.10.2008 14:54
Свежа извадка си направил, хаха.
Истината, е че много потребителки нямат идея какво търсят в мрежата или вземат че "литнат" след някой тайпиран (нарочно го написах така) комплимент и накрая се озоват в някоя от горните ситуации:))))))
Бе защо станаха толкова евтини компютрите, а?:))))
цитирай
35. vagro - DA!
06.10.2008 14:58
Aide, de ... i az tova se pitam! Az za purvoto si PC subirah 4 godini v nachaloto na 90-te, a tova sega kakvo e???
Pochalgariha i virtualnoto prostranstvo:(((
цитирай
36. анонимен - petroff
06.10.2008 15:36
Ей , много на бързи обороти взехте да коментирате ! Чакайте и аз да се изкажа,Вагро напомни ми за времето кагато бях на 16-17,всички момичета така викаха.Ама после айде в Театъра - бившия вече,знаеш го до Мл.дом,ха ха ха. Иначе клишетата си ги използват само ПЛИТКОУМНИТЕ терикатки.За съжаление си прав,дано си вземат забележка и да си сменят речника малко,айде успех на всички твой читатели....
цитирай
37. gothic - Ако пък знаете сайтовете за запо...
06.10.2008 17:45
Ако пък знаете сайтовете за запознанства с какви шедьоври са пълни!!! Аз поекспериментирах малко из няколко и мога да напиша тритомник.....
цитирай
38. vagro - Aaaaaaaaaa!
06.10.2008 18:15
Gothic, naj-ljubimo mi e "az ne moga da kazha nishto za sebe si, neka drugite da me opishat" ?!?!?!?!?!?!?!?!
Tova go ima v 80% ot profilite :((((((((((
Nacionalna debilizacija:(((
цитирай
39. gothic - Да, и всичките са безумно разкре...
06.10.2008 21:14
Да, и всичките са безумно разкрепостени, и всичките си имат проблеми със съпрузите/приятелите...до срещата на живо.
цитирай
40. анонимен - sisi
06.10.2008 21:38
do gothi4.....ne sam mnogo saglasna s teb.... za6toto kakvato sam tuk, takava sam i v deistvitelnost... e moje da se pritesnq v na4aloto, no posle se otpuskam i po4vam da se bazikam....a otnosno sapruga... tova e 4ovek , koito mnogo uvajavam...
цитирай
41. gothic - Всяко правило си има изключения, ...
06.10.2008 23:29
Всяко правило си има изключения, нали Сиси? Аз също съм истински тук, но дали всички са такива? Ако аз флиртувам с теб тук, ще го направя и наяве. Но далеч не всички са такива. Твърде много народ избива комплекси в нета....
цитирай
42. анонимен - sisi
07.10.2008 08:28
kam gothic...saglasna sam s teb , 4e vsqko pravilo si ima izklu4eniq... i az sam istinska.. i tuk i v deistvitelniq jivot.... i kaji mi za6to da bada druga...i az imam kompeksi , no to4no neta ili po skoro edin maj mi pomogna da si gi izbiq ot glavata....az sa6to ako flirtuvam s teb tuk, i v realniq jivot bi bilo taka i bih ti kazvala sa6tite dumi koito upotrebqvam tuk..... no pak mi otgovori , kakvo lo6o ima v edin flirt.. boli tuk ili naqve.... teb li4no ne te li zarejda polojitelno... mrn 6toto mnogo....... sega , 4estno kazano , ako si nqkoi nezemen krasavec ili stra6no inteligenten maj . 6te se smutq v na4aloto... , no posle 6te se otpusna i bih govorila za mnogo ne6ta....dobre ..otgovori mi i nao6te edin vapros... za6to horata izbivat tuk kompleksi.... ako se savarje tuk seriozna vrazka v neta .. nali rano ili kasno 6te se sre6nat ... e i kakvo 6te stane ... edno ogromno razo4arovanie..... ne e li taka .... iskam da 4uq ti kak misli6...
цитирай
43. gothic - Ами мисля като теб. . . ако флиртувам ...
07.10.2008 10:25
Ами мисля като теб...ако флиртувам тук, ще флиртувам и на вън, ако те пожелая тук, ще те пожелая и навън. за другото - аз съм съвсем обикновен човек, така че не бих те притеснил и за секунда. А за комплексите - не зная, всеки за себе си. И аз имам, но те се преодоляват най-лесно, като бъдеш себе си. Така мисля аз.....
цитирай
44. анонимен - sisi
07.10.2008 15:00
kam gothic.... mnogo mi haresa otgovora ti...... i tova , 4e si savsem obiknoven 4ovek ..i az taka se opredelqm.. kato savsem normalna jena...... no ti kazva6.. citiram....ako te pojelaq tuk , 6te te pojelaq i navan.... dobre de... ami van6nostta kade ostana.... moje.. prosto tuk da ti dopadam kato na4in na mislene, no van6nostta mi da ne predstavlqva za teb interes...... vijda6 li... az i zatova sam za tezi realni kontakti i flirtove...mislq 4e barka6 ne6tata... edno e tuk .. edno e kato se vidim o4i v o4i.... az imah takava edna sre6ta s 4ovek ot neta.... i vqrvai mi .. mai mnogo go pritesnih.., neiskah taka da stane... i sega izpitvam jal kam nego... a be cqlata sre6ta vsa6tnost be6e mnogo sladka i si imam hubavi spomeni...
цитирай
45. gothic - ами то затова нетзапознанствата в ...
07.10.2008 16:28
ами то затова нетзапознанствата в повечето случаи включват размяна на снимки.....
цитирай
46. анонимен - sisi
07.10.2008 17:22
da ... ama az na snimkite ne se haresvam .. drugo e realnoto... ne odobrqvam snimkite.....naprimer , moje na snimkata da ne te haresam .. a v deistvitelnost da si 4aroven maj , koeto na snimkata da ne se vijda.... a otgovori mi na tova ne6to...
цитирай
47. анонимен - Misi
09.10.2008 09:30
Абе, Sisi, гледам навсякъде се пънеш умно да коментираш. Сто на сто си скучаеща тийнеджърка, съдейки по разсъжденията, и все се задяваш с мъжете. Няма ли кой да те "успокои" най-накрая ???????
И ПИШИ НА КИРИЛИЦА !!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
48. анонимен - SISI
10.10.2008 00:58
Гягягягягягягягягяггягягягягягя
цитирай
49. chocobon87 - Аз пък досега...
06.12.2008 03:33
не съм използвала тези изрази. Не ми се е случвало, просто защото винаги се срещам, пиша и т.н. с когото и когато поискам. Ако ги използвам, то ще е с някъква цел, която тези изрази въобще не целят :)))
цитирай
50. анонимен - woshiq
29.11.2009 12:56
анонимен написа:
govorq savsem seriozno.... kakvi li taktiki prilojih i kato goreprilojenite ..i na u4eni4ka se pravih.. i na ku4ka se pravih ..i na boginq se pravih... ne 6te ..izbqga.... tutu nqma go..... a ne sam lo6a de...simpatqga sam... ama....nqma go..


moje bi prosto ne si dostatachno seksi ili prosto iska da si ostanete priqteli ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4792205
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930