Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2008 16:15 - Закривам Олимпиадата!
Автор: vagro Категория: Забавление   
Прочетен: 1774 Коментари: 2 Гласове:
0



   Понеже от 18 години тотално НЕ СЪМ патриот на съвременна България (Чалгария), олимпийските игри са ми почти ултра безинтересни. Единствено може би, ги бие в тъпомера, безумието наречено „Формула 1”:((( Да ме прощават милионите (заблудени) фенове!

 

 За Олимпиадата нямам крайно мнение дали е полезна за нещо, но знам какво не ме кефи в цялата тази августовска олимпийска какофония:

 

*** Не ми се гледат по 30 китаеца във финалите на всеки спорт.

 

*** Не ми се слуша всеки ден за надрусани с допинг идиоти в името на национална гордост ... или горда нация. Все тая ...

 

*** Не ми е логична системата да блъскаш две години всеки ден като ненормален, за едно 30 секундно участие ... в което може да се падне да ти е ден за разстройство, например!

 

*** Не ми се получава тръпка, да гледам десетки спортове, в които един автобус корумпирани съдии, журират като за „Мис Каспичан”.

 

*** Не ми е интересно да гледам 180 дисциплини плуване, от които в 181 печели някакъв американски Тарзан с невидима перка на задника.

 

*** Не проумявам харченето на милиони долари за подготовка на някой Робокоп, отпадащ на 16-тина финал, докато в страната му стотици гинат от глад.

 

*** Не мога да повярвам, че един милиард китайци са приели буквално посланието „Важно е да участваш!”. Това е прекалено, нали?

 

   Като прибавим към всичко това, играта на „чичо доктор” на Пламен К., опитите за реставрация в пенсия на Роналдиньо и споровете дали канелата, черния пипер и нишадъра са допинг или не ... Олимпиадата става супер досадна и напълно излишна.

 

 Радостното е, че доста хора вече май са на това мнение, след като и новия филм за „Астерикс” (браво на французите и двойно БРАВО на невероятния Ален Делон) е пълна гавра с игрите.

 

 И все пак от състезанията в Пекин ... остава и нещо забавно. Става дума за 30 фотографии събрани за спомен от един доста горещ и много скучен август:

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



Тагове:   Олимпиадата,


Гласувай:
0



1. wanksta - :))
23.08.2008 18:04
Наистина много противна олимпиада.Някой от причините за отбягването й ме изкефиха на max.То отдавна бе ясно,че така ще стане с китайската нация на игрите ,но .... просто си пускаме радио SKY и убиваме скуката :))
цитирай
2. miralyub - Това за многобройните китайци е ...
23.08.2008 21:05
Това за многобройните китайци е едно на ръка, но като са и пълни клонинги и няма различаване - е направо отврат. По тази причина аз един филм с китайци не мога да изгледам, а не ли сума ти спортове...
Поздрави за поста! Явно жегата не те е уморила...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4776883
Постинги: 1781
Коментари: 2942
Гласове: 10023
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031