Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2009 19:11 - ПортмоТел Виста
Автор: vagro Категория: Забавление   
Прочетен: 1729 Коментари: 6 Гласове:
0



   Приятно ми е! Аз съм Айнщайн ПетроФ ... и само преди два дни спечелих номинация в конкурса за „Най-безполезен уред на годината”. Тук съм, за да го презентирам пред вас и да го лансирам в любимото ми телевизионно предаване „Телером”. Знаете това е предаване подобно на „Телешоп”, но предназначено не за шопите, а за ромите в страната.

 

 Уредът ми представлява „Портмоне със SIM-карта и антивирусна защита”. Ще попитате „Защо?” ... това новаторско откритие е безполезно. И аз веднага ще ви отговоря. Първо, защото аз имам лиценз за научен откривател – Категория Ер Малък, който се дава само на учени, които не носят очила и са имали лунички в пубертета. И второ ... заради самия уред, наречен от мен „ПортмоТел Виста”.

 Започвам презентацията:

 

 „ПортмоТел Виста” е безполезен уред от ново поколение с абсолютно никакво приложение в бита и живота. Макар на външен вид да изглежда като класическо портмоне в него не могат да се държат банкноти и монети. Първо, защото в България почти никой няма пари, чак да пълни с тях портмоне и второ, защото няма прегради и джобове в уреда. Те са отстранени, за да се вгради SIM-карта към мобилен оператор с централа в Зимбабве. На територията на България тази карта е напълно безполезна, но ако посетите зимбабвийската столица Хараре, ще можете да говорите за по 1 зимбабвийски долар на минута с група пигмей-емигранти в Замбия.

 

 Стигаме и до антивирусната програма, вградена в един от най-безполезните уреди на годината - „ПортмоТел Виста”. Тя е под формата на стрит аспирин на прах, който можете да смучете директно от уреда при първи симптоми на вирусно грипни атаки. И тук в случая има лека безполезна уловка, защото аспирина е с отдавна изтекъл срок на годност.

 

 Но това не е всичко! Купувайки си „ПортмоТел Виста” вие получавате и данъчна фактура, съчетана с безплатен талон за 4 киловата нощна ел.енергия, които можете да ползвате между юни и септември 3016-та година.

 

 Можете да върнете уреда в срок от 15 секунди от момента на купуването ... и ще получите нови два за наказание, с бонус – розова найлонова торбичка.

 

 „ПортмоТел Виста” – с номинация за най-безполезен уред на годината!

 

 Поръчайте още днес!

 

 Утре вече ще е задължително ... и с лихви!




Гласувай:
0



1. chara - Утре ... не само портмонето ще е задължително!
09.10.2009 19:26
И разни други неща също!
Разсмя ме!
:)
цитирай
2. vagro - chara
09.10.2009 19:28
Да ти призная аз лично никога не съм имал портмоне:)
цитирай
3. chara - Щастливец си ти!
09.10.2009 19:31
:)))
цитирай
4. miralyub - Васко, важното е да имаш повечко ...
09.10.2009 21:49
Васко, важното е да имаш повечко джобове:))).
цитирай
5. vagro - mira
09.10.2009 21:52
Имам, имам! Аз съм прочут ексцентричен Милионер :)))
цитирай
6. him - Това ми напомня,
10.10.2009 13:46
на една руска книга, "Скромният гений". Там ставаше въпрос за всякакви откачени изобретения, описана с много тънък хумор. Примерно един беше изобретил антигравитационен уред и си беше подредил кабинета на тавана. Да, ама на жена му такива странности не и се видели читави и му казала - "поне от уважение към висшето ми образование, спри да ходиш по тавана" Имаше и други - нестопяемия бушон, фабриката за отваряне на консерви и т.н.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4787824
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930