Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2009 10:32 - Не свиря в шампионска лига
Автор: vagro Категория: Забавление   
Прочетен: 1077 Коментари: 3 Гласове:
5



  Аз съм единствения футболен съдия в света, отказал категорично да свири мачове в Шампионската Лига. Иначе си имам тапията, имам си жълти и червени картони, даже в телевизионна сватба съм участвал. Петорен хонорар ми предлагаха от УЕФА, обаче аз не, та не! Накрая се видяха в чудо. Лично Мишел Платини ме привика в кабинета си, да ме навива. Подкуп не ми е предлагал, ама аз за всеки случай, имах включен диктофон в джоба. Знаете .. ние българските съдии без диктофон и микро камера, не излизаме от къщи.

 

 Та, обясних му аз на човека, защо предпочитам да свиря селското дерби между Арсенал (Калитково) и БарцИлона (Сусулево), вместо такова подобно в Шампионската Лига.

 

 Първо: Тези „шампионски” мачове са безумно късно по нощите. Започват в 10 без 15 и при продължения и дузпи, карат до към 01 часа през нощта. Е, как да стане? Аз в 22.30 съм си в леглото, като нормален човек. От какъв зор ще търча като гламав под звездно небе в часовете в който се спи? Ето, при селските дербита е друга работа. Играят се като нормална игра по светло. Най-често ги почваме още преди обед, а после сядаме на софрата, та до вечерта. Практично и полезно!

 

 Второ: Проблемът с езиците!

 Шампионската Лига е пълно безумие. И закоравял полиглот да съм, пак не мога да се оправя. Как да свиря примерно финал Манчестър Юнайтед – Барселона, като 22-мата футболисти на терена, говорят поне 30-35 езика??? В „А” Окръжна футболна група, нямаме този проблем. Всичко се разбира перфектно, единствено ако гостуваме в района на Перник е малко по-неразбираемо, но се свиква.

 

 Трето: Още от дете ненавиждам правилото за засада. И затова в моите наряди, аз не ползвам странични съдии. Пускам ги да връщат топките и да носят цигари на вратарите, ако играта се закучи „в центъра”. Без засади футбола цъфти. На последното дерби което реферирах, резултата беше 34 на 15. Даже чистачката на домакините вкара един гол, след удар с ..... метла. Ако свирех тъпите засади, как щеше да завърши мача? Един на нула ... най-много! Айде, без тия!

 

 Четвърто: Как ме виждате вие мен да свиря в Шампионска Лига, примерно четвъртфинал между четвъртия в Испания и третия в Турция??? Ама, моля ви се! Ако ще е шампионска да е шампионска! Ами то скоро изпадащите в Англия, ще се борят помежду си на полуфинал в Лигата на Шампионите! Пълно безобразие! Сори, мистър Платини! Ама вижте му и името само как звучи ... „Плати ни”! Само пари искат, ей ... ненагушиха се!

 

 Пето: Аз не съм съгласен с „плоския данък”, а Шампионската Лига е еталона на „плоския данък”. Съвсем дирижирано, богатите стават по-богати, а бедните по-бедни! Тази няма да я бъде. Аз съм арбитър с морал!

 

 Шесто: Думата „лига”! Ами, гнусно е! Представям си течаща слюнка от устата на някой заспал алкохолик ... Грозна работа! Лигава работа!

 

 Да живее българското футболно съдийство!

 Долу Европа и нагласените й футболни турнири!

image



Тагове:   Лига,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gauri98 - хахахахаха - добре бееееееееее...
06.12.2009 10:46
хахахахаха - добре бееееееееееееее!
Разсмя ме в неделя сутрин! Много ти мерси!
та кога викаш е дербито между Арсенал (Калитково) и БарцИлона (Сусулево) да дойда като публика /единствена/ па може и някой гол да вкарам!!
цитирай
2. vagro - gauri98
06.12.2009 11:33
Дербито е всяка седмица (сигурно)! Само си носи дамаджана с вино и пръжки с лук :)))
цитирай
3. weki1968 - Браво градски взе ми мислите от г...
06.12.2009 13:46
Браво градски взе ми мислите от главата.наздраве и да почерпят николайчовците.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4789780
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930