Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2012 15:14 - Една седмица от дневника на Златка Дъ Блек в къщата на ВИП Брадър
Автор: vagro Категория: Забавление   
Прочетен: 1353 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Понеделник

  Днес случайно научих, че къщата ни във ВИП Брадъра била в Нови Хан. А аз казах на гаджето (оня женения) да ми пише в Нови Пазар. Дано не е тръгнал да ме търси в Ново Село само!

Иначе този Ники от „Сървайвър”, к’во ми се прави на отворен? Бил ходил в Панама. Айде не на мен тия! Аз ли не знам, че панамата е за шиене, остана и да е държава. Съвсем за супер загубена ме взеха вече всички. А аз най-нормално им казах, че мечтая да пътувам до Индия, да обиколя столицата й Париж и да разгледам Колизеума.

Мръсни интригантски ВИП-ове, не дават на човек да си помечтае!

Вторник

Патрашкова ми каза, че съм паднала от Марс. Аз с този Марс не съм ходила, а още по-малко да съм падала от него. И без това не обичам да съм отгоре. Аз си падам по Багата, ама пък той не ще да ме погледне. Сигурно, защото не ставам за ядене? Само в чинията си гледа. Все едно, че мусаката му има 80 кубика цици. Не наяде се!

 Гледах обаче, как Къци медитира. Знам, че това го правят и ескимосите от планината Сахара в южна Македония. Споделих го със съквартирантите и те пак ми се смяха. Само Бони ме защити. Вика, че и тя понякога бърка Македония със Швеция.

 

Пълният текст ... ТУК!!!




Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4788214
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930