Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2007 13:14 - СЪНИЩА ИЗМАМНО ПЪСТРИ
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 745 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Определено полудявам! Тази нощ сънувах, че съм на Аерогарата и чакам полет за някъде. Изведнъж става авария и спира тока за дълго. Седим си една армия народ в чакалнята и изведнъж се оказва, че сред нас е самия .... Джордж Майкъл! И той закъсал човека и ползва БГ авиолиний, не се разбра от съня ми по каква причина е бил по нашите анадолски ширини, дано не е само за предизборни концерти на ДПСБСПНДСВСДС (за други не знам, а и не се интересувам). Та, седи си усмихнат Джордж Майкъл сред пътниците, чака да дойде тока, раздава автографи ... няма бодигардове, няма преводачка, няма асистент, няма любовник ... никой си няма човека. Сам самичък!

 И ме осени идея! Викам си, дай да се пробвам за едно кратко интервю. Може после и някой лев да изкарам. И почвам да търся сред пътниците някой с перфектен английски. Предложи ми се (за преводачка, де), една слабичка, пъпчива блондинка в Бригадирска Униформа!?!?!?!?!? (Казах Ви, че Откачам!)

   Отиваме при Джордж, той казва, че няма нищо напротив и аз му забивам някакъв ретро-въпрос за Времената на култовия дует "Уем" и ..... се оказа, че "преводачката" ми има ужасен дефект в говора ... Ама, тотално нищо не и се разбира ... нито на български, нито на друг език!?!?!?!?!? Мъчихме се 2-3 минути и аз започнах да се опитвам да и превеждам на нея!?!?!?!?!? Пълен Идиотизъм: аз задавам въпрос, "преводачката" фъфли нещо неразбрано за човешко същество, а аз после се опитвам да преведа нейните думи на Джордж Майкъл ... и в този момент шибания Ток реши да дойде:((( Джордж се юрна нанякъде, "преводачката" в синя бригадирска униформа също ... аз се поогледах и взех, че се събудих! Часът беше 7.32!

 

    Според Съновника:

 * Ако си на АЕРОГАРА – чака те път.

 * Ако спре ТОКЪТ, използвай момента и си вземи почивка. Ако стане срив в електрическата система, силите ти са на изчерпване и се нуждаеш от премисляне на обстоятелствата.

 * АВТОГРАФ - ако вземаш от някого насън, наяве ще се сдобиеш с нещо ценно.

 * ПРЕВОД, ПРЕВОДАЧ - ако насън превеждаш от или на чужд език, значи имаш големи способности, които за жалост няма кой да оцени или възнагради. Друг ако е ПРЕВОДАЧ, ще те наемат за престижна, но нископлатена работа.

 

  Миксирано това ми звучи така: Преуморен съм и ще пътувам на Почивка и понеже съм много талантлив, ще се сдобия с много ценна и нископлатена работа!?!?!?!?!? Мерси:(((


Тагове:   сънища,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4767560
Постинги: 1781
Коментари: 2942
Гласове: 10023
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031