Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 10:03 - Аз Мъртъв не Съм!
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1110 Коментари: 1 Гласове:
0



     Вчерашната новина за Съдбата на шведския хевиметалист Роджър Тулгрен направо ме разтърси и изкефи максимално:))) След 10 годишни съдебни битки, най-после Държавата го призна за Инвалид и му закова пенсия от 400 Евро. Одобрявам!!! Сега той има право да работи почасово, като работодателите са длъжни да се съобразяват с "хевиметълското" му облекло. Заради визията, а и заради факта, че само през 2006-та той е посетил повече от 300 концерта, Тулгрен бил изпъден от последната си работа. 42-годишният метъл-фен е започнал своето Метално Пътешествие през вече далечната 1971-ва, когато докопал винилова плоча на легендарните BLACK SABBATH. Оказа се, че през вече почти далечната 1992-ра, Аз без да искам съм му посветил едно стихотворение ... 
Ето го (изровено от старите тетрадки):

Аз Мъртъв не Съм!

Във Царство далечно, в далечна земя,
родил се един със дълга коса.
Тогава баща му - стария Крал,
нарекъл сина си Хеви-Метал.

Облякъл се в черно, момъка знатен,
но просто за другите бил Непонятен,
със гривни, с вериги и ластици тесни,
посрещал обидите тъй неуместни.

Презрели го всички - роднини, жени,
изгонил го даже баща му дори,
а Принцът се метнал на своя мотор,
и бързо изчезнал от кралския двор.

Започнал концерти да гледа навред,
Содом, Сепултура, Антракс, Моторхед,
а после Криейтър, Слеър, Месая,
на тоз маратон не се виждал края.

В двореца тогава се пуснал слуха,
че "хвърлил е топа" във чужда страна,
но той се завърнал след много години,
и казал на своите надути роднини.

"Аз Мъртъв не Съм и няма да бъда,
защото съм Метъл - силен и мъдър,
пукнете от яд ако щете сега,
аз пак ще си бъда до кръста с коса!"

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fortune - много интересно!
09.10.2007 21:44
Интересна история и много хубаво стихотворение. Поздравления! Любопитно ми е как изглежда този герой.
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4796764
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930