Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2007 15:53 - Снощи бях Водещ на концерта на Мария Шерифович във Видин
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2282 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 23.02.2008 08:43


   За Втори път през тази година имах щастието, да обявя сръбска топ-звезда. След "Рибля Чорба" през лятото, снощи пред 5 000 души анонсирах и победителката в Конкурса за песен на Евровизия 2007 в Хелзинки - Мария Шерифович. Концертът беше подарък за видинчани от Кмета на града Иван Ценов във връзка с днешния Празник на град Видин. Подгряващи отново бяха брилянтните Fallen Angels.

image

image

image

image

25.10.2007 г. – Видин  Победителката в тазгодишния Конкурс за песен на Евровизия в Хелзинки – Мария Шерифович, отговори на въпросите на видински журналисти.     Кога точно повярвахте, че може да спечелите Евровизия?    Надявах се, но едва след полуфинала го повярвах. Когато се прибрах в хотела и видях записа.      Промени ли това живота ви?    Лично – НЕ! Професионално – Да! Опитвам се да си остана същата. Евровизия за мен е едно малко начало и очаквам още много поводи за празнуване.      Този Приз ви прави Посланик на Добра Воля? Какво очаквате да се случи в живота ви?  След около месец трябва да замина за Брюксел, а догодина за мен ще е чест да се включа към това предизвикателство.      За какво мечтаят хората на вашата възраст в момента, в Сърбия?    Има огромни разлики. Една част иска да бъде от групата на високите, русокоси, силиконови певици. Съжалявам за това, но е Истина. 10-12 годишните пълнят концертите на такива некачествени изпълнители. От което съм потресена! Поколенията са различни. Когато аз бях малка, слушах Уитни Хюстън, а не това което се слуша сега, но всички сме различни ...      Познавате ли някоя българска група или изпълнител?    Не! За съжаление, познавам само жената, която записа дует с нашата група „Луна”. Знаете ли коя е тя? Да, Глория.    Кажете хареса ли ви песента, която се класира пета на Конкурса за Евровизия?  Да! Аз бях единствената, която заявяваше, че България ще се класира високо. Никой не ми вярваше. Там дори се сприятелихме. Поздравявам ги. Аз дори мислех, че ще са сред първите три места. Още през март го прогнозирах. Харесах песента „Вода”. Моите фаворити в Хелзинки бяха Беларус, Германия, България и Испания.     Впечатленията ви от Видин?    За кратко съм тук и то за първи път в България. Хората са Позитивни. Надявам се на по-голям концерт за в бъдеще.      Може ли „марката” Мария Шерифович, да се изкачи още по-високо и как?    Разбира се, че може. Казах, че Евровизия е моето малко начало. Трябва само огромен труд и себераздаване. Време, воля, идеи ... но това е добре, защото аз съм един упорит „Скорпион” и вярвам, че „марката Мария Шерифович” ще съществува още дълго.

И накрая цели 6 секунди от анонса на MC VaGro:




Тагове:   видин,   водещ,   Мария,   Шерифович,


Гласувай:
0



1. анонимен - alizeia
04.11.2007 03:40
щастливец;)Мара кърти отвсякъде:)странно е за метълче като мен да се зазяпва по сръбски мацки,но има нещо в нея,което обръща всякаквите ми там представи за музика:)и с гордост си я нареждам на уинампа след Металика и Хелоуин...:)
цитирай
2. анонимен - nova generaciq-nai-nai-dobri...
10.08.2008 11:59
nova generaciq-nai-nai-dobrite!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4777506
Постинги: 1781
Коментари: 2942
Гласове: 10023
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031