Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2012 23:22 - Тон за песен
Автор: vagro Категория: Музика   
Прочетен: 1286 Коментари: 0 Гласове:
0



Ще ловувам поп-певици, имам аз коварен план,  да докопам свежи цици, се нуждая от капан. Всички искат да пробият, песен вечна да изпеят,  кариера да развият, ама без да им се смеят. Имам шансове големи, текстове ще им направя,  те са млади, заблудени, ще дадат да ги оправя. Пуснах си обява кратка, в миг звъни ми телефона,  някаква певичка сладка, драпаща за микрофона. Направи ми хит, братле, ама нещо по-така,  месечини да яде, да се пуска във кола. Да е силно романтичен, да се пее за любов,  некритичен, но епичен, и за радио готов. Актуален като Графа, Миро или група Те,  пусни вътре 2-3 лафа, как живеем си добре. Текста да е позитивен, нещо за сестра и брат,  лигав, ама перспективен, гониме електорат.
Тон за песен аз ти давам,  маршируваме под строй,  батальона се строява,  този хит зове за бой.
Сядам и напъвам гънки, мозъка ми марширува,  няма място за издънки, хонорара ще си струва. Нещо музата се губи, търся си идейна база,  в новините само луди, що ли туй не го отказах? И звъня аз на Еленко, психолога от при Гала,  той ме кара да поседна, медитация да правя. Вика, че рептили гадни, музата са ми изяли,  хрупат мозък и са гладни, майката са си ..... Продължавам да се мъча, зов за помощ пак надавам,  влизам в Скайпа да поръчкам, и на Венци там попадам. Помогни, колега Мицов, да изкарам някой лев,  той предлага ми за футбол, да напиша текст със кеф. За Валери, Николета, Благо Джизъс, Бижутера,  грам не идва ми куплета, само мигам и се дзвера. Фейсбук чака ме отворен, за любовна консултация,  Росето ще заговоря, идолка на цяла нация. Тя за обич най е пяла, за учителка любима,  вика просто страшно няма, важно е да има рима. Два куплета ще изваеш, припева и си готов,  посвети я, ти си знаеш, на животните с любов. На животните не бива, няма как да стане хит,  който Графа да надвива, в БГ радио забит. Питам Кръпката за тема, той ми вика рок-енд-рол,  същото и със Милена, май си вкарах автогол.
Тон за песен аз ти давам,  маршируваме под строй,  батальона се строява,  този хит зове за бой.

Поп-певицата се сърди, няма да ми пусне май,  жалко за гърдите твърди, свалка със изгубен край. Вече съм пред нервна криза, Гугъл имаме проблем,  във търсачката излиза, Бойко в анцуг пременен. Гледам го и му завиждам, как успява да е хит, даже леко се обиждам, творчески вися разбит. И идеята долита, просто кавър ще направя,  даже АКТА не ще питам, „Батальона се строява”!

Тон за песен аз ти давам,  маршируваме под строй,  батальона се строява,  този хит зове за бой.

VaGro_15.04.2012

Парчето можете да чуете и изтеглите от ТУК !!!

 



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4795583
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930