Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2012 10:22 - ICE MC – Ексклузивно за mysound.bg
Автор: vagro Категория: Музика   
Прочетен: 903 Коментари: 0 Гласове:
2



 С Йън Кембъл Ескуайър (Ian Campbell Esquire - съкратено ICE) се срещаме в подземията на зала „Фестивална”, няколко часа преди мега-шоуто „Обичам 90-те”. Организаторите са подготвили прекрасни условия за интервюта. Помещението е топло, комфортно, подредено и направо свети. Само да имаше и журналисти.

 

Освен мен и екипа на „Канал 3”, в залата за интервюта няма абсолютно никой. Ама така е! ICE MC си е виновен сам, че се е кръстил Йън Кембъл, а не Бойко Борисов.

 

Представям му се, като MC VaGro. Казвам му, че съм МС и DJ от 30 години, и съм му голям фен. Очите му, ахаааа ... да изскочат от местата си, като на Джим Кери в „Маската”. Много е впечатлен и за половин минута ми става пръв приятел ...

 

 **************

 

VaGro: Защо в наши дни DJ-те вече не са МС-та?

 

ICE MC: Ама те никога не са били МС-та! Или чакай! Може би ме питаш, защо DJ-те вече не говорят между песните? Добър въпрос. И аз бих ги попитал същото. Всъщност аз познавам един диджей от Англия, който все още е МС и говори между песните. Но май си е само той.

 

VaGro: Знаеш ли, че в началото на 90-те по българските дискотеки, пускахме абсолютно целия твой албум „Cinema” и хората полудяваха. Дори на песни, които не бяха официални сингъли, като „Laika”, Dolce Vita” и „Rock Your Body”.

 

ICE MC: Сериозно? Не знаех, че първите ми песни са били толкова популярни в България. За партито „Обичам 90-те” бях подготвил да вкарам парчетата „Easy” и „Cinema”, но като разбрах, че сета ми не бива да надвишава 30 минути, не ги включих.

 

VaGro: Аз лично имам един голям грях към тебе! Като DJ съм пускал много твои песни срещу бакшиш. Дължа ли ти нещо?

 

ICE MC: Хахахаха! Ще трябва да помислим върху това. Какво ще кажеш да ми превеждаш по 5 % от сумата?

 

VaGro: ОК! А какви са днес отношенията ти с Роберто Занети?

 

ICE MC: Той е моят „баща”! В прекрасни отношения сме. Често се чуваме, все пак това е човекът, който ме откри и направи звезда. Дори наскоро, през 2004-та отново работихме заедно и сътворихме един чудесен албум „Cold Skool”. Роберто е страхотен продуцент.

 

VaGro: А по времето на твоята брейкденс кариера през 80-те, харесваше ли музиката на „Саваж” – формацията на Занети?

 

ICE MC: Ами, аз тогава слушах предимно хип-хоп. Разбира се и танцувах върху такава музика, но – да. Харесвах и някои песни на „Саваж”, още повече, че в последствие това се оказа музика правена от моя продуцент. Те бяха много популярни през 80-те.

 

VaGro: Ако имаш възможност коя точно година от 90-те, би изживял повторно?

 

ICE MC: 1994-та. Категорично. Това е „моята” година. А ти?

 

VaGro: Моята е 1984-та. От нея имам най-велики спомени.

 

ICE MC: Защо? Какво се случи тогава?

 

VaGro: Ами, излязоха куп страхотни албуми на прочути групи. Това бяха времената на Bronskie Beat, Wham!, Depeche Mode …

 

ICE MC (прекъсва ме): Ооооо, „ДепешЕ МодЕ”! Обичам ги! Много добра група!

 

VaGro: А знаеш ли, кое е моето любимо парче на ICE MC? Това е „Scream”!

 

ICE MC (запява): Scream, Devils In The Night, Make You Feel The Heat!

 

VaGro: Благодаря ти, приятелю ... и колега МС!

 

ICE MC: Аз също ти благодаря! Не спирай да въртиш плочите. И да ме поканиш на някое от твоите партита.

 

VaGro: Винаги си добре дошъл! Респект!

image




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4792019
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930