Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2020 16:32 - DJ VaGro с трета книга от поредицата „Аз бях DJ”
Автор: vagro Категория: Музика   
Прочетен: 1082 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Васко Громков (DJ VaGro) използва извънредното положение у нас, за да завърши и издаде своята трета книга от поредицата „Аз бях DJ”, този път със заглавие „20 години след XX век”. След неочаквания, но доста силен медиен и читателски интерес към „Аз бях DJ (книга първа: през 80-те)” от 2017 година и „Аз бях DJ (книга втора: през 90-те)” от 2018-та, третата част от единствената книга посветена на диджей-културата в България, обхваща период от цели 20 години. Първите две декади на XXI век. Историята продължава да е наполовина автобиографична и наполовина документална, както и в първите две части. Засегнати са почти всички области на развлекателния шоу-бизнес в страната, като са споменати няколко хиляди реални личности. В близо 500 страници, авторът споделя преживяванията си по клубове, дискотеки, концертни зали и стадиони, театрални сцени, радио и телевизионни ефири.

 

Първите две части на поредицата „Аз бях DJ” бяха представени при голям успех на международния фестивал за независими автори „Indirekt” в Белград, Сърбия, в края на 2018 година. Третата част „20 години след XX век”, излиза отново със съдействието на „Social Cafй Bar & Kitchen” (София) и няма да се разпространява по книжарниците, а както и досега единствено лично от автора на представяния, дискотеки, куизове, концерти и фестивали.

 

Линкове за поръчки:

https://www.facebook.com/djvagro/

 

https://www.facebook.com/vasgromkov/

 

https://www.facebook.com/groups/111394912909911/

 

 **********

Васко Громков е журналист, диджей (с 38 години стаж на сцената), изпълнител, поет, актьор, промоутър, пиар, радио и ТВ-водещ. Член на СБЖ. През последните 8 години води класацията за независими български изпълнители „НОВО 10+2” по БНТ 2. Има над 6 000 публикации в пресата за около 30 години, основно на музикална тематика. Неофициално Васко Громков е първият ъндърграунд рапър в България. Рапира в домашни условия още от далечната 1982 година, а от 1984-та и на живо в дискотечните си програми. Има издадени 4 албума, а песента му „Песен за казармата” от 1991 година се води за първия национален ъндърграунд рап-хит, издаден от „Лазаров Рекърдс” през 92-ра и „Пайнер” през 1996 година.

Автор е на детски театрални пиеси и песни към тях. Носител на 11 награди от национални DJ-конкурси през 80-те години на миналия век.

image




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4767375
Постинги: 1781
Коментари: 2942
Гласове: 10023
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031