Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2009 14:46 - Зона свободна от Чалга
Автор: vagro Категория: Политика   
Прочетен: 6437 Коментари: 18 Гласове:
5



   Българската чалга се роди в средата на 90-те години, след брутален семеен групов секс, между майка - сръбкиня, баща – турчин, леля – циганка и чичо от Гърция. „Евъргрийнът Радка Пиратка” някак си, никак ... ама никак не ме грабна тогава. Нито „Селската баня”, „Три кила банани”, „Тигре, тигре”, та дори и изкормващата „балада” – „На мравчиците правех път”. Просто нещата между мен и чалгата не потръгнаха. Даже напротив. Намразихме се взаимно на минутата и пътищата ни се разделиха.

 

   Аз загубих пари, професия, зъби и приятели. Чалгата загуби един брой Еничар с промит мозък и артрит на пръстите.

 От тогава изминаха над 15 години. Чалгата еволюира в силиконово Чудовище, символ на мутренски преходи, интеграция на малцинства, тотална медийна окупация и култ към кича.

 

 Изписаха се милиарди букви по темата. Стана модерно да се говори за чалга. После излезе от мода. После пак се завърна ... и така сезон след сезон. „Ориенталското чудовище” диктуваше модата, политиката, спорта, училището и буквално целия живот. Не споменавам Музиката, защото тя отдавна се спомина по нашите географски ширини. Поне онази нормалната. R.I.P. !

 

   Залисан в безсмислена борба за оцеляване, съвсем изключих понятието Чалга от съзнанието си. До вчера обаче! Когато моята племенница ми се похвали, че за първи път е посетила Детска Дискотека в Столицата. Там срещу 5 лева вход е получила 100% Чалга и 0% Диско, ако трябва да се придържаме към името на мероприятието. На въпроса ми, няма ли в Градът-Държва София, дискотека за деца с дискотечна музика, отговора беше отрицателен с допълнението, че дори и да се открие такава, тя ще остане празна!?!?!?!?

 

   Друга позната. Красиво и интелигентно момиче, ми призна, че „върти гюбеци” по масите в заведенията, за да не я сметнат приятелите й за Аутсайдер !?!?!?!?!? Иначе слуша U2 и дори им ходи на концерти!

 Без коментар!

 

   Още преди 7-8 години отнякъде изникна статистика, че 97% от българите харесват Чалга! Потресаващо и направо тоталитарно ми звучи. Още тогава се замислих, ами ние сме една шепа хора, тези 3%. Турбо-малцинство от „аутсайдери”, подложени на неземен терор във всички сфери на живота. Не е ли логично, Държавата да се погрижи за нас по някакъв начин?

 

  Реално в България към днешна дата се кандилкат около 6 милиона неудачници. Два милиона в Градът-Държава и четири кой където свари на север и юг от Стара Планина. Изчислено това прави 180 000 души незаразени от Чалга вируса и тотално репресирани културно, жители на Родината. Побират се в един средно голям град и толкова.

 

   Е проблем ли е тогава да си го поискат? Една своя „Зона свободна от Чалга”. Без претенции за центъра или периферията на страната. Град по избор на Президента, Премиера и ... шефа на „Пайнер”! Каквото дадат.

 

  Колко логично и хубаво звучи, нали? Градът-мечта с граждани, преминали поне през 3 теста за интелигентност, докато се сдобият с мечтаното жителство. „Зона свободна от Чалга” в която домакините не шият гоблени „Анадолско утро”, а „устните” от логото на „Rolling Stones”. Където в детските учебници по музика се изучват песни на „Щурците” и „Сигнал”, вместо кючеците на „бенда Ку Ку”. Зона в която по сватбените тържества свирят Васко Кръпката или D2, а не клонинги на „оркестъра на Горан Брегович” с версии на „хита” – „Седнал Господ да вечеря”. Град в който кошчетата за боклук са си по местата, абитуриентите не висят голи от прозорците на автомобилите и в 3 часа през нощта няма изстрели и фойерверки, озвучавани с кючеци.

 

  Българио, Родино Мила ... дай шанс за нормален живот на нормалните си чада! Не искаме много. Просто една малка „Зона свободна от Чалга”!!!


image



Тагове:   зона,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kapricia - :о)))
10.11.2009 14:52
Искам жителство в тая зона, незабавно, ако ще да я откриете на връх Мусала! :о)))
цитирай
2. chara - Смая ме!!!
10.11.2009 14:53
Но ... днес никой нищо не дава!
Териториите се отвоюват, така че ...
Не е зле да се преброим и да видим дали ще имаме сили или да залагаме на ... изобретателност?!!
:)
цитирай
3. bapha - Ахъм, наготово
10.11.2009 15:14
и аз не я виждам работата. Ще трябва нещо да се стори, ама докато умувате аз ще ида да тръсна един гюбек в "дискотеката". А ако племенницата ти попита учителките какво е музика, ще разбереш. Само че диско-фенчетата са консерви, металите са измекяри, технотата са наркомани... А успеха е да си на масата... ако може гол (а)
цитирай
4. chara - Понеже не винаги може да се избяга от
10.11.2009 15:32
инвазията на чалгата, полезно е човек да се "пренася" в свой си свят, е ако го оставят!
Но ... чалгарите са агресивни и ... трудничко е с тях!
цитирай
5. gothic - Не знам...
10.11.2009 15:32
пиши ме и мен. Но вчера се чух за 2-3 минути с Милена Славова, поговорихме си за децата и концерта й в края на месеца и ми се стори че не всичко още е загубено....
цитирай
6. анонимен - Чалгата в музиката...
10.11.2009 15:34
И аз отивам в такова райско кътче, където я няма , изчезвала е, както падна и изчезна Берлинската стена. Питам се с какво ще се препитават такива мастити изследователи на музикалната среда, като Гого "папионката" или завоалираната реч на Мира Янова, чиито частни агенции гълтат милиони за 2-3 скалъпени, поръчкови рейтинга и защо медиите им дават гласност... Полезно е да живеем в нормална държава, да водим нормален живот и да не ни томозят с чалга... Нооо управляващите са глухиии..
цитирай
7. vagro - gothic
10.11.2009 15:40
И аз се чух с Милена преди 2 дена, ама хич не звучеше оптимистично да ти кажа. Вече е вътре със 17 000 лева от концерта, с тенденция да станат и повече. Спонсорите се дърпат. Пълна катастрофа са нещата ... за съжаление!!!
цитирай
8. анонимен - Още нещо за еволюцията
10.11.2009 15:44
На семейната трапеза гозбите са най-вкусни, ако тумбестия татко-новоизлюпен бизнесмен, ги гарнира с жива, цицеста изпълнителка на бясна чалга... Тогава и мъртвия дядо от гроба става и се включва ....
цитирай
9. vagro - chara
10.11.2009 15:44
15 години нали все се изолирам и бягам от Чалгата и резултата е нулев. Нещата само с Напалм се оправят от тук нататък. Горчива истина!
цитирай
10. chara - Виж това за напалма, много агресивно ми се струва!
10.11.2009 15:49
Трябва нещо по йезуитско в стил ... Лукреция Борджия например, сиреч ... отрова?!!
Ама ... много са!
цитирай
11. анонимен - чалгата
10.11.2009 16:00
какво време дойде, време разделно!
цитирай
12. chara - @ 11. В живота има време и срок за всичко,
10.11.2009 16:12
казва Еклисиаст (гл. 3) - време за събиране и време за разделяне, време да градиш и време да рушиш съграденото и т.н.
:)
цитирай
13. gothic - vagro
10.11.2009 16:28
vagro написа:
И аз се чух с Милена преди 2 дена, ама хич не звучеше оптимистично да ти кажа. Вече е вътре със 17 000 лева от концерта, с тенденция да станат и повече. Спонсорите се дърпат. Пълна катастрофа са нещата ... за съжаление!!!



Ще идваш ли на концерта?
цитирай
14. анонимен - Не слушам чалга! Но не ми пречи - а...
10.11.2009 16:29
Не слушам чалга! Но не ми пречи - абстрахирам се. Пия си кафето /и ракията/ у дома, слушам Ван Хален, на слушалки, за да не преча на другите. Гледам само новини и Анимал планет. На заведения не ходя /има свински грип!/:))) Съседите - възрастни хора, не правят чалга купони. Абе, аз съм си добре!!!
цитирай
15. vagro - gothic :)
10.11.2009 17:37
Каня се да идвам!
На 14-ти декември за Simple Minds – ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! :)))
цитирай
16. анонимен - ShakaLaka_ManUtd
11.11.2009 01:11
Малко ме притесняват тестовете за интелигентност... Не съм сигурен дали ще се справя ... Иначе съм за..

:-)
цитирай
17. vagro - ShakaLaka_ManUtd
11.11.2009 06:33
Няма страшно! Твоя ще е за "Червените дяволи"! :)))
цитирай
18. анонимен - не, не съм съгласен!!!
11.11.2009 14:00
Добър ден от двумилионния град.
само да кажа,че ние - неслушащите чалга не ходим на дискотека.
Има богат избор от заведения с ЖИВА музика, Където свирят рок групи наживо - собствени песни и кавъри.
Колегата ми е басист в "Аналгин" на Звезди. Покани ни преди време - ще забиват във "Фенс".
Беше страхотно - техни песни, кавъри на AC/DC, Metallica, Deep Purple... и за на края, разбира се - Черната Овца. Възрастовата граница - от 18 до набори на Звезди!
Входа - пак 5 лв, но те не отиват за дискотечна мутра, а за хонорар на музикантите.
Та мисълта ми е, че всеки нечалгар има избор и то голям, отиването на дискотека не е оправдания!
Ето малка справка за петък:
http://www.programata.bg/?sel_date=2009-11-13&sel_time=&c=1&p=53
Лично аз бих отишъл в BackStage на "Rock`n`Roll Comma" с Panycan Whyasker, понеже съм им фен и наживо звучат много добре!!!
Кръпката е във въпросния "Фенс" !

Поздрави,
Мартин
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4792445
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930