Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2009 18:30 - 8 нови картинки от Видин
Автор: vagro Категория: Регионални   
Прочетен: 3592 Коментари: 10 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   Това е! Събудих се. Зимният ми сън свърши и тези дни на няколко пъти изпълзях от бърлогата си. Всичко е почнало да „грийн”-ва и да подканя градските стада на апетитна паша. Дрехите са в ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО черно, сиво и кафяво :((( ... а девойките са със ЗАДЪЛЖИТЕЛНИТЕ тъмни коси, по нареждане на Империята „Пайнер” :(((

   Разбира се, щракнах няколко нещица за архивите .....    В епизода днес:    *** Калафат си е все там, където го оставих миналата есен.      *** Гигантска Мартеница виси на Общината и определено претендира да влезе в „7-те Кича на света.      *** Зверски тонколони озвучават с див прериен кючек, блъскащите се колички до култовия „Младежки Дом”.      *** Видинската Синагога ... за първи път с окастрена храстова джунгла от поне 15-тина години насам.      *** Полянката на която ритахме топка, за първи път обрасла с някакви лилави неща. Недокосвана от детски крака, след навлизането на компютрите в живота ни.      *** Парков плафон виси на парче кабел и дебне някой пиян мутант да го тресне по главата, докато се облекчава (примерно).      *** Еко-кошче от ново поколение, модел „Кулата в Пиза”. Близо до входа на градския плаж.      *** И за финал ... рекламно градинско кошче само за продукти на „Ариана”. Ето на това му викам аз съвестно разделно изхвърляне на отпадъци. Не само по вид, но и по марка. Кой е като нас, а? ;-)))   image   image   image   image   image   image   image   image



Гласувай:
0



1. miralyub - мартениците и мен ме изнервиха тези ...
07.04.2009 18:35
мартениците и мен ме изнервиха тези дни- ама нали знаеш- управата ни върви с няколко месеца назад, инак усещането е за цяла година:)))).
количките /лунапарка/ не съм видяла - но отдалече от през няколко улици по музиката се досетих - че са дошли...
гадно е.
а за дрехите не си прав -че е повсеместно - аз днес съм в розово:))))
поздрави!!!
цитирай
2. анонимен - hi
07.04.2009 18:37
Bravo,Vagro ! Kakto vinagi tochen i aktualen Bravo !
цитирай
3. vagro - krase
07.04.2009 18:38
Как успяваш да пуснеш коментар, няма и минута след като съм пуснал поста???
Направо ме изумяваш!!!
Догодина те искам в „Ясновидци”!!! :)))
цитирай
4. miralyub - аз следя малко блогове- ама изкъ...
07.04.2009 18:42
аз следя малко блогове- ама изкъсо:))))
на работа съм, просто и имам тази възможност.
цитирай
5. анонимен - lelelelele vasko ti 4ak dnes li i...
07.04.2009 19:01
lelelelele vasko ti 4ak dnes li izlezna za `1pat....ave ti si stanal kato baba canka ot 2 etaj leka i prast...samo na prozoreca sedish....aide razdvijise ve4e ....vreme e za partyyyyyy
цитирай
6. vagro - Svetli ... !!!
07.04.2009 19:10
Е не! Ще ходя като тебе да друсам кючеци в кино "Цвят" :(((
Светли, я да се стегнеш!!!!
цитирай
7. zezo - Мартеницата е убийствена в букв...
08.04.2009 00:16
Мартеницата е убийствена в буквалния смисъл на думата, но все пак бледнее пред коледната ви елха, която miralyub беше показала в блога си :)
То и тук в Ловеч си падат по подобни изцепки, но не сме чак толкова екстремни с някои изключения, като седмицата преди Цветница (всяка година) :)
цитирай
8. анонимен - djsupermax
08.04.2009 17:10
Картинки от родния град, които да те умилят дотам, че както е казал поетът "да не се завърнеш в бащината къща... ама никога!" :Р
цитирай
9. utopia - тия верно са окастрили покрай си...
08.04.2009 18:39
тия верно са окастрили покрай синагогата!!!
цитирай
10. interesen - Предлагам ти...
14.04.2009 19:23
... да снимаш и красивите неща във Видин. Сигурен съм, че има и такива ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4773733
Постинги: 1781
Коментари: 2942
Гласове: 10023
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031