Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2009 08:37 - Ясновидецът Ставри Потър отговаря на зрители
Автор: vagro Категория: Забавление   
Прочетен: 1604 Коментари: 3 Гласове:
0



Ало, търся предаването на ясновидец Ставри Потър?

 В ефир сте ... говорете!

 Абе, някой май се бъзика! Я помахай с ръка да видя дали си Ставри Потър! Бре! Верно бе ... виждам те ясно!

 Е, как няма да ме виждаш ясно като съм ясновидец! Айде, давай въпроса!

 Епа, жената пита как свършват „Отчаяни съпруги”?

 Лесно свършват, лесно! Следващият зрител!

 

 

 Господин Потър, аз съм ваш почитател и силно вярвам във вашия талант, но не знам почти нищо за вас. Бъдете така добър и ми разкажете нещо за себе си?

 Ами, първо създадох земята и небето ...

 Ааааа, значи вие сте бил. Подозирах го!

 А имам и друг въпрос: жената подаде молба за развод. Да се съглася ли?

 И с двата рога, господине ... и с двата рога бъдете „за”!

 

 

 В двора имам ябълково дърво. Мога ли да се кача на него и да ям череши?

 Не! Не може!

 А ако си нося череши купени от магазина?

 Тогава може, но само на високосна година и ако ги гълтате с костилките.

 

 

 Ало, аз съм Сърма Лозова от село Гроздобер. Искам да питам ...

 Питайте!

 За малкия син. Ще си има ли нова работа до края на годината?

 Да госпожо! Ще си има нова работа ... с данъчните!

 

 

 Аз искам да питам за бабата. На булката майка й. По цяла нощ не спи и само блее като овца. Пречи ни да почиваме.

 Обърнете се към лекар да изпише силни приспивателни, господине.

 Аааааааа, не смея! Ами ако спре да дава мляко?

 

 

 Имам проблем. Приятелката ми ме напусна след 6 години връзка и сега живее с най-добрия ми приятел. Кажете ми имам ли шанс да си я върна?

 Спокойно! Той скоро ще се подложи на операция за коригиране на зрението и после сам ще ви я доведе.

 

 

 Алоооооооооо! Да питам за внучката? Ще почва работа в пиано-бар. Ще се издигне ли там, че аз не го знам това к’во е?

 Ще се издигне в пиано-бара, ама ще я пипат много пияни. Но пък един от тях ще й стане голямата любов. Да се оглежда за слаб мургав мъж с татуировка „Хилти” в долната част на корема.

 

 

 Здравейте! Имам син на 2 годинки и половина. Напоследък много обича да си играе с циците на бабата.

 Няма страшно, господине. Само да не се отдалечава прекалено надалече.

 

 

 Ало! Обаждам се за мъжо ми! Притеснява ме много. Не харесва чалга. Държи се агресивно, дори скъса плаката на Тони Стораро от стената в спалнята. Приятелите му го зарязаха. Съкратиха го и от службата, че не играл кючек на служебен банкет и уронвал единството на колектива.

 Няма спасение в този случай, госпожо. Единствено незабавна емиграция. Имате ли близки в чужбина?

 Имам ... дъщерята!

 Ами, изнасяйте се час по скоро при нея!

 А проблем ли ще е, че е женена в Анадола?

 

 

 Здравейте! На 15 години съм вече. Смятате ли, че е време да започна да нося сутиен?

 Хм, тук при мен боба показва, че има нещо нередно. Вашето име моля?

 Петър Георгиев Стаматов.

 

 

 Добър вечер! Ще ви попитам нещо за моята дъщеря. Тя много обича Елвис Пресли.

 Е, и? Аз също съм му голям фен.

 Да, ама тя непрекъснато ходи на негови концерти.

 

 

 Ало, искам да попитам, кога най-после ще се спомине тъщата?

 Няма как да стане, господине ... тя е безсмъртна!

 Как така безсмъртна, бе?

 Ами така! Така ми подсказват гласовете в главата ми.

 Божеееееееее! А аз си мислех, че тази коса, дето се разкарва постоянно с нея, я ползва за косене на трева!!!

 

 

 Добър вечер! Обаждам се по един доста деликатен въпрос. Как можем да се избавим от импотентност?

 Господине, необходимо е през целия ден да се пие вода, богата на желязо, а вечерта да си закачите магнит на врата.

 

 

Здравейте! Искам да ви питам за детето. Синът ми де. Записа да тренира бокс. Ще има ли някаква полза от това?

 Разбира се! Ще спестите доста пари за четки и пасти за зъби.

 

 

 Ало! Да питам за дъщерята. Много е самотна. Не може да си намери нов приятел.

 А какво стана със стария й приятел?

 Ами мъжът й го уби.

 

 

 Добър вечер! Аз съм много набожна и има един въпрос който ме мъчи от години. Как мислите, дали Ева е изневерявала на Адам?

 Че как иначе, госпожо? Нали човекът е произлязъл от маймуната.

 

 

 Ало, чичко! Аз съм на 6 годинки и се обаждам без да знае мама. Искам да ви попитам, защо всички деца ядат захарен памук, а аз обикновен?!

 

 

  Здравейте! От няколко месеца насам страдам от безсъние и силно главоболие.

 Ами, установете причината и я ликвидирайте!
 Абсурд! Жена ми е много привързана към бебето ни.

 

 

Ало! Обажда се баба Мара Бостанджийска. Живея до студентския град. Имам малка градинка в двора, ама непрекъснато ми я обират. Кажете ми кой ги прави тези пакости?

 Навярно са били студентите!
 Не, не са! Следите са човешки!

 

 

Ало! Утре ще ходя в операционната на Пирогов! Ще изкарам ли добри пари?

 Не! Но операцията ви ще премине изключително успешно!

 Ама, аз трябва да оправям крана на мивката?

 

 

 Здравейте! Имам следния проблем, косата ми е пълна с пърхот. С какво ли не съм се мазал - не минава и не минава!
 А да се изкъпеш пробва ли ?

 Опитах миналата година, но нямаше голям ефект. А мога ли да питам още нещо?

 Може!

 Вече съм на 38 години и много искам да се оженя, но мама не ми позволява!

 Защо?

 Ами иска първо да завърша 8-ми клас и тогава.

 

 

 Ало! Искам да питам за жената. Какво ще и се случи в близките месеци?

 Ауууу, господине! Виждам много лоши неща. Съжалявам, но дори има вероятност да умре вашата съпруга.

 Аз това го знам! Кажи обаче ще ме хванат ли?

 

 

 **** В материала са използвани тъпи вицове и фантазията на VaGro !!!


image



Гласувай:
0



1. malinko69 - ........
25.10.2009 08:44
ееее..това е яко..разсмя ме..:D добро утро!
цитирай
2. анонимен - petroff
25.10.2009 16:40
Браво,добре измислени.Само накрая неразбирам ти ли си с епруветката.........:))).
цитирай
3. анонимен - Очаквам от Пророк всезнайко....
25.10.2009 18:47
...да получи прозрение и открие върло заклинание, което да се приложи и преобрази безумната ни образователна неразбория. Последна тъпотия: вместо да повишат заплатите ще се прилага "Нов проект" с гръмкото име КАРИЕРНО развитие и т.н.Но в крайна сметка ще се нароят главни, старши учители....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4777389
Постинги: 1781
Коментари: 2942
Гласове: 10023
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031