Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2013 19:43 - 7 дни от дневника на Иво Сиромахов
Автор: vagro Категория: Забавление   
Прочетен: 3709 Коментари: 0 Гласове:
1



 Понеделник: 

Днес се събуждам и гледам до леглото 6 броя домашни чехли. Снощи в тъмницата май съм прекалил с „заимстването”. Пак ще трябва да се обяснявам на съседите. И докато си обмислях задачите за деня, ми звъни Слави и вика: „Копеле, само ти си ми гепил патериците! Няма кой друг! Вземи ги върни, че нещо се е бъгнал ескалатора в студиото и ще се претрепя довечера!”. Намерих обаче само едната, заимствал съм я да си обера паяжините в спалнята. Другата да си я търси в „и-бей”. Убиха се да наддават за нея. Изкарах повече дори от рекламата за „Булката”!

 

Вторник:

В офиса пристигнало гневно писмо от Теодора Стефанова. Онази, дето мами народа, че е Гадателка на Берлускони. И тази „Магесница” ме обвинява, че съм й свил извънземното Унилсън. Аз често „заимствам” разни работи, ама пък чак цяло извънземно!?! Дали пък тази, не е накарала своя караконджул да краде статусите на хората из Фейсбук и да ги пуска на моята стена? Много ме ядоса! Ще взема да я отсъдя, като Слави „жълт вестник”!

В късния следобед обаче бях много творчески активен и написах няколко текста за песни: „Панаира”, „Детелини”, „Хризантеми”, „Свири щурче” ... Дали да не ги предложа на Лили Иванова? Усещам, че много ще й паснат!

 

Пълният текст ... ТУК!!!

image




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4792655
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930