Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2019 22:43 - Затворено писмо до Камен Донев
Автор: vagro Категория: Изкуство   
Прочетен: 1042 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.03.2019 23:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Затворено писмо до Камен Донев

от един, който е тук, ама изобщо не иска да е тук

 

Камене, през последните години се нагледах и наслушах, на какви ли не божествени хвалебствия по твой адрес. Със сигурност са заслужени. Аз лично не съм те гледал на живо, защото още не съм спестил пари да си купя билет. Ти си скъп творец и не си по джоба на всеки. Гледах ти някакви скечове в Ютюб, ама съжалявам, не ме разсмяха нито за секунда, ако това им е била целта. Явно съм имал лош ден! Но понеже, Слава Богу живеем в относително свободна среда и всеки може да мисли, говори и пише, каквото му е на сърце, реших да ти драсна, защото някак си не се приемам за „машина за лайна”, според твоята бунтовна отворена ода. Не се възприемам и като „една звучно или колебливо изригнала пръдня на житието”. Пак те цитирам дословно.

 

В много отвореното си писмо, ти Донев, поставяш около 30 въпроса. На всеки от тях мога да отговоря с около 30 изречения. Изчерпателно и с много примери. Ама, ще излезе, че се хваля и не е редно. Ще взема да те засенча, а и без това дузина познати ми говорят колко си ги разочаровал и подвел. Не знам и не искам да знам за какво говорят. Просто ще е тъпо, скромната ми житейска кариера, да те лиши от няколко билета повече. Или (не дай боже) да те отсвири някой спонсор! Все пак на теб кръщават бебета. Нали? Поне така разбрах от писмото ти, което е отворено.

 

Хубаво е, че много, ама много отвореното ти писмо, завършва с героичен патос и закана, че ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ТВОРЯ, И ЩЕ ВИ НАПОМНЯМ ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ, ЧЕ ВАС ВИ НЯМА. Но ще трябва да те разочаровам, Камене! Тук съм си все още. Преди малко ходих да се огледам в огледалото. Няма как да ме няма, като ме има! (Божинката).

 

Цитирал си мъдри хора в самия край на безкрайно много, ама много отвореното ти писмо. Аз чужди мисли не колекционирам в черепната си кутия. Предпочитам сам да си измислям такива. Но за съжаление не смея да ги напиша, за да не ми ги открадне един друг велик творец. По фамилия Сиромахов.

 

Затварям това писмо. То и без това стана тъпичко.

Ама при живуркащите видове е така.

Много успехи и SOLD OUT зали, Камене!

Ще гася лампата да видя НИЩО ли съм или пък .....

 

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4799661
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930