Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2008 17:20 - От днес спирам да спазвам Закони
Автор: vagro Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3204 Коментари: 2 Гласове:
0



   40 и няколко години стигат!!! Засега решението ми е само за територията на Видин, но може да прерасне и в национално законово неподчинение!!!

 

 Аз ли съм най-големия глупак, че да се задушавам сред ограничения, данъци и правила, а навсякъде около мен да става точно обратното???

 

 Подобието на Държава е пред закриване и е само въпрос на няколко години да се дръпне шалтера. Това е ясно на всеки нормален „антипланетист” (човек отвращаващ се от продукцията на ТВ Планета).

 

 Просто минавам на ответни саботажи ... без да съм активната страна. Така съвестта ми ще е кристално чиста. На гадното с гадно, като в Дивия (северо)Запад! Нещо като последната отчаяна Революция на всеощенормалните!

 

 Ето плана ми за ПРОТИВОдействие:

 

 Нощес в 2-3 след полунощ, когато скопения мангал-педал Кольо Гърдев продължава да се дере в кенефа, наречен ресторант „Ривиера”, а майката на собственика бди над него като орлица от служебното си място в полицията ... аз ще контраатакувам с две 500-ватови тонколони на терасата, плюс Metallica на макс със „Seek And Destroy”! И ще чакам пазителите на реда и спокойствието да пристигнат, за да ми се скарат:((((( И така всяка нощ, защото този терор е от години и в него участва цяла шайка градски прокурори, адвокати, милиционери и селски бандити ...

 

 В ранни зори ( да бъда точен в 6 и 40 часа), пак ще съм готов за контраатака. Тогава се активира нелегалния строеж на кооперация на 20 метра от блока ми. Работната група се труди неуморно там, единствено сутрин между 6.40 – 8.30 часа. После явно поема към друг обект, след като е разкатала квартала с чукане, рязане, събаряне и к’во ли още не. Като специален бонус ранните работници-зомбита, са опикали и осрали поради липса на WC, цял декар около уникалния музея „Кръстата казарма”... :(((

 

 Тази бригада смятам да озвучавам с Nirvana и „Smells Like Teen Spirit”, плюс екстра-бонус: блъскане с чук по някоя тенджера!

 

   Към обед се заемам с градската управа. Боклукът ще го оставям на осовата линия в момента в който видя, че контейнерите са пълни догоре и около тях е заринато с отпадъци. А това си е почти перманентно.

 

 Ще отделя подобаващо внимание и в грижата за еднометровите бурени, растящи по тротоарите. Упорито ще поливам с водица всеки ден избуялата флора, защото явно е полезна и Общината (с извинение) се грижи за нея, като екземпляр вписан в „червената книга”.

 

 Колкото и да е неприятно ще се наложи да ограждам с тебешир кучешките и човешки лайна по уличната и тротоарна мрежа, за да не се отстраняват от нея. Явно това е вид общинско наторяване на въпросните бурени между плочките. В краен случай, по късна доба, мога и да допринеса за това наторяване, но все още малко се притеснявам ...

 

 Привечер ще се заема със съседите. Ще си закупя ултра-модерен противогаз и в момента на тяхна атака, състояща се в лучена оргия в тоалетната (там пържат лук за манджите) или претакане на зеле в баня (там си държат бидоните). Тогава слагам „маската” и пускам във вентилационната шахта, всичко което ми асоциира на думата „смрад”. На високосна година може и да променям с по една кофа одеколон, за разнообразие.

 

  През зимата когато започне цепенето на дърва в холовете, за да се „хранят” с тях модерните отоплителни уреди „циганска любофф”, ще налагам с чук тръбите за парното. Шумовият ефект е фантастичен, знам го от опит.

 

  Друго за което се сещам е пресичането на червен светофар на кръстовищата. Повече от ясно е, че ще продължа да го практикувам както и досега. 1000 пъти по-безопасно е, защото на „зелено” те мачкат завиващите идиоти в ламарини ...

 

 Това е засега плана ми за противодействие. Със сигурност той ще се увеличава в следващите дни, но засега това ми се струват най-важните неща в него. Знам, че няма да се промени света на идиотите чрез моите саботажи, но поне отчасти ще съм се самокомпенсирал за стреса и скъсаните нерви ...

 

 

Революцията на всеощенормалните ... започва!

image

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - боклука можеш да изхвърляш на пл...
05.08.2008 17:29
боклука можеш да изхвърляш на площада...по-ефектно е...
иначе планът ти е добър и го подкрепям безрезервно...
цитирай
2. natashu - :))))
08.08.2008 09:22
Възхищавам се на спокойствието ти, след като имаш смелостта да го напишеш (измислиш), убедена съм, че нищо няма да те спре да го направиш... Държавата ни трябва да се научи на някои от НАШИТЕ правила, не само ние да спазваме НЕЙНИТЕ!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vagro
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4799786
Постинги: 1784
Коментари: 2943
Гласове: 10024
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930